مجید صالح چرا دستیار كی‌روش نشد؟

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: برایم سؤال است در حالی كه تا همین دو روز پیش گزینه دستیاری كی‌روش بودم چرا همه چیز یك روزه عوض شد.

به گزارش نما به نقل از فارس، مجید صالح در خصوص اینکه تا همین روز گذشته گزینه اصلی دستیاری کارلوس کی‌روش بود ولی امروز عنوان شد که کی‌روش به خاطر تعامل با باشگاه استقلال با این موضوع مخالفت کرده، گفت: هنوز هم برای خود من عجیب است که چرا چنین اتفاقی افتاد. این موضوع روز سه‌شنبه در جلسه‌ای میان مسئولان فدراسیون فوتبال و کی‌روش مطرح شده و چهارشنبه آقای کفاشیان به صورت رسمی عنوان کردند که من گزینه مدنظر کی‌روش هستم اما نمی‌دانم چرا به یک باره در عرض یک روز همه چیز عوض شده است.

مربی تیم استقلال افزود: ما هنگامی که در قطر بودیم با وجود اینکه استقلال باخته بود و تیم از نظر روحی شرایط خوبی نداشت، فتح‌الله‌زاده و زمانی و بقیه ارکان تیم به من تبریک گفتند و آنها معتقد بودند این یک افتخار است اما امروز چنین تصمیمی گرفته شده است. اگر از طرف فدراسیون و کی‌روش عنوان شده که قصدشان تعامل است، بدون شک باشگاه استقلال با این موضوع موافق بوده و همانطور که قلعه‌نویی عنوان کرد هیچ مخالفتی با این موضوع ندارد و بلکه حضور من در تیم ملی را یک افتخار برای باشگاه استقلال می‌داند.

وی تاکید کرد: من افتخار می‌کنم سرمربی استقلال این قدر باز فکر می‌کند و شاید هر کسی دیگر بود با توجه به شرایط تیم با رفتن من مخالفت می‌کرد. من از قلعه‌نویی ممنون هستم که آینده و پیشرفت همکارش را به هر چیزی ارجحیت می‌دهد. حتی در قرارداد من آمده بود که اگر در طول فصل پیشنهاد سرمربیگری به من شود، مخالفتی صورت نگیرد.

وی در پایان گفت: حضور در روی نیمکت تیم ملی افتخار هر مربی خواهد بود و من خیلی دوست دارم بدانم چه اتفاقی افتاده که نظر کی‌روش و مسئولان فدراسیون به یک باره عوض شده است.

۱۳۹۲/۱۲/۲۳

اخبار مرتبط