توزیع برنج ایرانی 2000 تومانی مرغوب از فردا

عکس خبري -توزيع برنج ايراني 2000 توماني مرغوب از فردا

مدیركل دفتر تامین و توزیع كالا وزارت صنعت، معدن و تجارت از توزیع 50 هزار تن برنج مرغوب ایرانی به قیمت زیر دو هزار تومان خبرداد و گفت: این میزان برنج از فردا در شبكه توزیع منتخب این وزارتخانه عرضه خواهد شد.


به گزارش نما، علی پورکاوه در گفتگو با مهر از برنامه‌های وزارت صنعت،‌ معدن و تجارت برای تامین کالاهای اساسی و مواد غذایی خبرداد و گفت: بر اساس تاکید وزیر صنعت،‌ معدن و تجارت، تا پایان اردیبهشت ماه قیمت مواد غذایی در بازار کاهش می‌یابد که در این راستا، افزایش قیمت شیر و فرآورده‌های لبنی منتفی شد و بازار در حال تعدیل قیمت است.

مدیرکل دفتر تامین و توزیع کالای وزارت صنعت،‌ معدن و تجارت افزود: بر اساس گزارشات ارسالی از سوی سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استانها،‌ قیمت شیر و فرآورده‌های لبنی به قیمت اسفندماه سال گذشته بازگشت و در مقابل‌، نهاده‌های مورد نیاز دامداران نیز با قیمت مناسب و مصوب،‌ در حال توزیع است.

وی تصریح کرد: همچنین در راستای تنظیم بازار مواد غذایی، بیش از 50 هزار تن برنج مرغوب ایرانی از محل خریدهای تضمینی شرکت بازرگانی دولتی ایران در سال‌های 89 و 90، با قیمتی زیر 2000 تومان در شبکه توزیع منتخب وزارت صنعت، معدن و تجارت توزیع از فردا چهارشنبه خواهد شد.

به گفته پورکاوه، توزیع برنج ایرانی در بازار از فردا آغاز خواهد شد و مردم می‌توانند این کالا را با قیمت مصوب، از توزیع‌کنندگان منتخب تهیه کنند.

۱۳۹۱/۲/۱۹

اخبار مرتبط