جاسوسی فوتبالی نیجریه از ایران، بوسنی و آرژانتین

دبیركل فدراسیون فوتبال نیجریه با بیان اینكه در صورت پیروزی مقابل ایران به مرحله بعد صعود می كنیم، گفت: از هر اقدام ضروری از جمله جاسوسی از حریفان عقاب ها برای كسب برتری در جام جهانی فروگذار نخواهد شد.

به گزارش نما به نقل از گل، موسی آمادو گفت: در راه آماده سازی تیم ملی در جام جهانی هر اقدامی از جمله جاسوسی انجام می شود.

آمادو دبیرکل فدراسیون فوتبال نیجریه روز چهارشنبه در کنفرانس مطبوعاتی گفت: این فدراسیون در انجام وظیفه خود در امر نظارت بر حریفان تیم ملی این کشور کوتاهی نخواهد کرد.

آمادو گفت کارهای زیادی در مورد جاسوسی در مورد بوسنی و هرزگووین، ایران و آر‍ژانتین انجام می شود. هر کاری برای نظارت بر بازیکنان نیجریه، بوسنی ، ایران و آر‍ژانتین می شود.

وی گفت ما بازیکنان سایر کشورها را تحت نظر داریم؛ اینکه بازی می کنند، بازیکنانی که بازی می کنند، بازیکنان مصدوم، بازیکنان پرشور و انر‍ژی مثل ‍ژکو و بازیکنانی که خیلی خوب بازی نمی کنند. در حال حاضر کارههای دشوار زیادی در حال انجام است.

عقاب ها در ماه مه دیدار دوستانه ای برابر اسکاتلند برگزار می کنند و بعد از آن برای برگزاری آخرین اردوی خود در ماه ژوئن راهی آمریکا می شوند.

دبیرکل فدراسیون نیجریه همچنین اظهار داشت: می دانم که بازیکنان بیشتری برای بازی مقابل اسکاتلند دعوت خواهند شد. بعد از آن به اردوی آمریکا می روند و در آنجا 23 بازیکنان منتخب جام جهانی برگزیده خواهند شد.

آمادو گفت فکر می کنم با اطمینان و خوش بینی باید به جام جهانی برویم.

نیجریه اول دیدار خود را در گروه اف مقابل ایران برگزار می کند. بعد از آن به مصاف بوسنی می رود. آخرین حریف این تیم در مرحله گروهی آرژانتین است.

آمادو گفت: اگر در اولین دیدار خود مقابل ایران پیروز شویم صعود می کنیم و تا آنجا که بتوانیم بالا می رویم. باور من این است که کادر فنی بسیار لایقی داریم. هیچ تردیدی در این باره ندارم.

وی در مورد سرمربی تیم ملی ملی نیجریه نیز گفت: استفان کشی در بالاترین سطح بازی کرده است. کاملا اطمینان دارم که کادر فنی و بازیکنان توانایی کسب افتخار برای کشور را دارند.

۱۳۹۳/۱/۲۳

اخبار مرتبط