اولتیماتوم 48 ساعته نظمی به اولیویرا

مدیرعامل باشگاه تراكتورسازی می‌گوید كه اولیویرا 48 ساعت برای پاسخ نهایی به پیشنهاد این تیم زمان دارد و اگر پاسخی را دریافت نكند، به سراغ گزینه‌های دیگری خواهد رفت.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، جمشید نظمی درباره وضعیت سرمربی‌گری این تیم و همچنین تونی اولیویرا اظهار کرد: با توجه به اینکه تونی اولیویرا ما را بلاتکلیف گذاشته است و برای اینکه فصل نقل و انتقالات را از دست ندهیم، امروز هیات مدیره به من اختیار داد تا به آقای اولیویرا ایمیلی ارسال کرده و 48 ساعت زمان ارائه برنامه بدهیم و اگر تا 48 ساعت شرایط و برنامه‌های خود را برای تمدید قرارداد ارائه و پاسخی نداد، دنبال گزینه‌های دیگری برویم و مذاکره خودمان را با گزینه‌ها شروع کنیم تا فصل نقل و انتقالات را از دست نداده و عملکرد خوبی داشته باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مطرح شدن گزینه‌های مختلف درباره امضای قرارداد با باشگاه تراکتورسازی را تایید می‌کند یا خیر بیان کرد: همه این اسامی که در سایت‌ها مطرح می‌شود، شایعه است و تا این لحظه با هیچ گزینه‌ای به غیر از آقای اولیویرا صحبتی نکرده‌ایم زیرا معطل پاسخ اولیویرا بودیم و آقای اولیویرا قبل از رفتنش از ایران، از ما فرصت خواسته بود تا به پرتغال بازگردد و پس از بررسی وضعیت بیماری همسرش به ما پاسخ بدهد ولی بعد از رفتنش، حرفش تغییر کرد ولی ما روی حرف‌مان ایستاده‌ایم.

مدیرعامل تراکتورسازان خطاب به هواداران تیمش گفت: هواداران باید متوجه باشند که بعضی زمان‌ها از احساسات پاک آن‌ها سوء استفاده می‌شود و این احساسات در مقابل عقلانیت قرار می‌گیرد که این موضوع به نوعی توهین به هواداران است. هواداران باید پشت تیم‌شان باشند زیرا تیم مهم است نه افراد و برای اینکه تیم خوبی را برای فصل آینده آماده کنیم، نیازمندیم تا زمان نقل و انتقالات را از دست ندهیم.

۱۳۹۳/۲/۱۳

اخبار مرتبط