نتایج عجیب هندبال عربستان وارد گینس شد

در رویدادی بی‌سابقه در مسابقات هندبال جهان، نتایج دو مسابقه از لیگ عربستان بین تیم‌های هندبال "الصفا" و "الجیل" كه با نتیجه 113 بر 14 و "مضر" و "العداله" كه با نتیجه 93 بر 29 به پایان رسید، در ركوردهای گینس ثبت شد.

به گزارش نما به نقل از العالم، این دو مسابقه در دور پایانی رقابت های لیگ هندبال عربستان، روز جمعه گذشته برگزار شد.

پس از قهرمانی تیم الاهلی در لیگ هندبال عربستان، دو تیم الصفا و مضر که قهرمانی را از دست داده بودند، پیش از آخرین مسابقه خود هم امتیاز بودند و برای کسب امتیاز بیشتر و دستیابی به جایگاه بالاتر، نیاز به زدن گل های بیشتری به حریفان خود داشتند. مسابقه تیم های مضر و العداله به طور طبیعی در جریان بود، تا این که خبر به ثمر رسیدن گل های زیاد در مسابقه الصفا و الجیل به گوش بازیکنان مضر رسید و هر دو مسابقه به جشنواره گل تبدیل شد.

روزنامه "الحیات" با اعلام این خبر نوشت: به گفته منابع آگاه، داور مسابقه هندبال دو تیم "الصفا" و "الجیل" ثبت گل ها را در برگه ویژه مسابقه متوقف کرد زیرا این برگه ظرفیت بیش از 41 گل برای هر نیمه از بازی را نداشت و به همین علت مسئولان برگزاری این مسابقات مجبور شدند از برگه های اضافی استفاده کنند.

"ترکی الخلیوی" رئیس فدراسیون هندبال عربستان نیز در تماس با الحیات در این خصوص گفت: تا بررسی گزارش داوران این دو بازی و بررسی دقیق جوانب امر، نمی توان هیچ تصمیمی در این خصوص اتخاذ کرد.

۱۳۹۳/۲/۱۳

اخبار مرتبط