مقصدهای احتمالی دژاگه

ممكن است هافبك تیم ملی ایران در تابستان راهی یكی از ۲ تیم لندنی در لیگ برتر انگلیس شود.

به گزارش نما به نقل از فارس، در حالی که تعدادی از ستاره‌های باشگاه فولام نتوانستند در این فصل بدرخشند اما تازه‌ واردی موفق شد با عملکرد خوبش خودی نشان داده و شاید در نقل و انتقال‌های تابستانی به یکی از بازیکنانی بدل شود که تیم‌های زیادی خواهان وی باشند.

مارتین یول شاید در فولام اشتباه‌های زیادی انجام داده باشد اما یکی از بهترین‌ کارهایی که انجام داد این بود که با یک بازیکن گمنام ایرانی - آلمانی به نام اشکان دژاگه قرارداد امضا کرد. او که تابستان 2012 با 2.5 میلیون یورو به فولام آمد، در بوندسلیگا آلمان و در ترکیب ولفسبورگ به عنوان یک هافبک انعطاف پذیر نامی برای خود دست و پا کرده بود.

دژاگه در لیگ برتر انگلیس شروع متوسطی داشت و آسیب دیدگی از ناحیه ماهیچه وی موجب شد تا وی از درخشش بازبماند اما چندی بعد و با توجه به آسیب دیدگی دیمین داف، دژاگه موفق شد خودی در ترکیب فولام نشان دهد.

او در ولفسبورگ به همراه ادین ژکو که اکنون در منچسترسیتی توپ می‌زند، زیر نظر فلیکس ماگات موفق شدند فاتح بوندسلیگا لقب بگیرند. اشکان طی این فصل برای تیمش 6 گل زد که سه گل آن زمانی بود که به عنوان بازیکن جانشین وارد زمین شده بود. میانگین صحت پاس وی به 79 درصد می‌رسد و فقط اسکات پارکر در ترکیب فولام عملکرد بهتری نسبت به او دارد. البته پارکر 34 ساله است و دژاگه هفت سال از او جوان‌تر است و می‌تواند در آینده عملکرد بهتری داشته باشد.

این موضوع ممکن است مشتریان زیادی را برای دژاگه در فصل نقل و انتقال‌ها داشته باشد. باشگاه‌های زیادی که به دنبال خرید یک هافبک خوب هستند. برای مثال باشگاه وستهام گزینه مناسبی برای دژاگه خواهد بود که می‌تواند او را در پایتخت انگلیس نگه دارد. البته شیوه بازی او می‌تواند با فرم جدیدی که باشگاه ساندرلند زیر نظر گوستاوو پویت پیدا کرده نیز هم‌خوانی داشته باشد.

دژاگه در تابستان تصمیم به رفتن به هر تیمی هم داشته باشد به خاطر آنکه در جام جهانی پیش رو به میدان خواهد رفت می‌داند که بسیاری او را زیر نظر گرفته‌اند.

۱۳۹۳/۲/۱۹

اخبار مرتبط