استیلی:برخی بازیكنان 2 قرارداد دارند

سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: برخی بازیكنان پرسپولیس دو قرارداد دارند كه مقابل آنها با قلم قرمز علامت منفی گذاشته شده است.

به گزارش نما به نقل از فارس، حمید استیلی در پایان جلسه کمیته فنی پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: امروز آدم‌های بزرگ پرسپولیس به باشگاه آمده بودند. جعفر کاشانی از مردان بزرگ پرسپولیس و یکی از دیپلمات‌های با سابقه است. امیر عابدینی رئیس فدراسیون، استاندار و مدیرعامل پرسپولیس بوده است. حسین عبدی 14 سال در پرسپولیس حضور داشته و کاپیتان این تیم بوده و بالاترین مدرک مربیگری را دارد. در جلسه کمیته فنی مقرر شد اعضا آئین‌نامه کمیته فنی را مطالبه کنند و به اتفاق رحیمی کارشان را به خوبی انجام بدهند. هدف همه خدمت به پرسپولیس است.

حمید استیلی تصریح کرد: می‌خواهیم از لحاظ فنی و فرهنگی به پرسپولیس کمک کنیم. جعفر کاشانی تأکید داشت بر روی مسائل فرهنگی کار شود و می‌خواهیم تیم بزرگسالان پرسپولیس شرایط خوبی را داشته باشد. یک سال برای آنکه بازیکن‌سازی کنیم زمان کوتاهی است، اما باید زمان بیشتری در اختیار داشته باشیم تا کارهای زیربنایی انجام شود.

وی در مورد آیین‌نامه کمیته فنی که اعضا به آن ایراد گرفته‌اند گفت: بله آیین‌نامه مصوب شده است و هیأت مدیره و اعضای کمیته فنی هر جا مشکل داشته باشند با تعامل آن را حل می‌کنند. هدف همه خدمت به پرسپولیس است و اعضای کمیته آدم‌های بزرگی هستند.

استیلی در مورد انتخاب جانشین برای ذوالفقارنسب گفت: در این مورد صحبتی نشد اما هر چه سریع‌تر باید آکادمی را شکل بدهیم و آیین‌نامه را هم اجرایی کنیم. امروز روز اول بود و بحث‌های بزرگ و خوبی انجام شد. کاشانی، عبدی و عابدینی و رحیمی تعامل خوبی داشتند.

سخنگوی پرسپولیس در مورد زمان برگزاری جلسات کمیته فنی گفت: قرار است هر یکشنبه جلسات کمیته فنی برگزار شود و اگر هم جلسه‌ای اضطراری باشد خود اعضا زمان آن را تعیین می‌کنند.

استیلی در مورد مشکل رضا حقیقی گفت: حقیقی مشکلی در مورد قراردادش دارد و امروز آمد و با رحیمی صحبت کرد و قرار شد روز دوشنبه در این مورد تصمیم‌گیری شود. یک گروه از بازیکنان پرسپولیس دو قرارداد دارند، یک قرارداد داخلی و یک قرارداد که در هیأت فوتبال ثبت شده است که مقابل نام این بازیکنان با قلم قرمز علامت منفی گذاشته شده است، البته بازیکن هم حق دارد، زیرا قرارداد داخلی بسته‌اند اما سازمان ورزش تأکید دارد ملاک عمل، قراردادهای ثبت‌شده در هیأت فوتبال است. باید با تعامل کار را پیش ببریم.

استیلی در مورد تیم‌های پایه گفت: باید هرچه سریع‌تر مربیان تیم‌های پایه را انتخاب کنیم و همچنین مدارس فوتبال را ساماندهی کنیم، زیرا ما 100 مدرسه فوتبال داریم و می‌توانیم بازیکنان نخبه‌ای را از مدارس فوتبال‌مان انتخاب کنیم.

وی در مورد دلیل حضورش در کمیته فنی گفت: من به دعوت رحیمی به این جلسه آمده‌ام.

۱۳۹۳/۳/۱۰

اخبار مرتبط