اعضای "باند وحشت" راهی زندان شدند

دادستان اردبیل از دستگیری اعضای یك باند مخوف كه با ایجاد رعب و وحشت در بین مردم اقدام به زورگیری و سرقت می كردند خبر داد.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، ناصر عتباتی در تشریح خبر گفت: به دنبال گزارش های رسیده مبنی بر یک فقره زورگیری در یکی از مکان های تفریحی شهر دستورات لازم قضایی برای شناسایی و دستگیری سارقان صادر شد.

وی افزود: هنگام رسیدگی به پرونده مذکور یک فقره سرقت مغازه توسط دو نفر با تهدید سلاح سرد در یکی از خیابان های شهر نیز گزارش شد که با صدور دستور قضایی لازم نسبت به دستگیری سارقان اقدام شد.

وی اظهار کرد: پس از بررسی و با توجه به شباهت در نوع سرقت با تحقیقات انجام شده به ویژه از طریق بازبینی فیلم دوربین مغازه به سرقت رفته دو نفر شناسایی شدند و مشخص شد عاملان سرقت دو نفر از اراذل و اوباش شهر هستند.

وی گفت: در بازجویی ها این دو نفر علاوه بر اعتراف به جرایم ارتکابی خود به چند مورد سرقت ، زورگیری ، شرب خمر و تخریب شیشه خودروها به چند مورد دیگر بزه ارتکابی خود اقرار کردند.

وی بیان کرد: متهمان با صدور دستور به زندان معرفی شده و پرونده آنها نیز در دادسرای عمومی و انقلاب اردبیل با جدیت در حال رسیدگی است.

۱۳۹۳/۳/۲۸

اخبار مرتبط