رئال مادرید قرارداد بنزما را تمدید می‌كند

طبق ادعای گروهی از رسانه‌های اسپانیایی، مهاجم فرانسوی تیم رئال مادرید برای تمدید قرارداد خود با سران باشگاه به توافق رسیده است و پس از ماموریت‌اش در جام جهانی قرارداد جدید خود را امضا خواهد كرد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم،‌ رسانه‌های اسپانیا از جمله نشریه آس چاپ مادرید اعلام کرده‌اند که سران رئال مادرید برای تمدید قرارداد کریم بنزما، با این مهاجم فرانسوی به توافق رسیده‌اند و قرارداد جدید او پس از بازگشتش از جام جهانی 2014 منعقد خواهد شد.

طبق ادعای آس رئال مادرید و بنزما به توافق رسیده‌اند اما به منظور حفظ تمرکز مهاجم پیشین تیم لیون روی بازی‌های فرانسه در جام جهانی این موضوع را علنی نکرده‌اند.

مذاکرات میان بنزما و رئال مادرید پیش از حضور او در اردوی تیم ملی فرانسه آغاز شده بود، چرا که امسال آخرین سال قراردادش با کهکشانی‌هاست. هنوز مدت قرارداد جدید بنزما و تغییراتی که در میزان حقوق و پاداش‌ها او صورت خواهد گرفت، اعلام نشده است.

تمایل کهکشانی‌ها برابر حفظ بنزما در شرایطی است که در پایان فصل گذشته گفته می‌شد کارلو آنچلوتی، سرمربی تیم او را از برنامه‌‌های خود برای فصل آینده حذف کرده است و تیم پاری‌سن‌ژرمن فرانسه هم آماده جذب این مهاجم فرانسوی است. رئالی‌ها اما به نظر می‌رسد که تصمیم به انجام چنین کاری ندارند به خصوص که بنزما در جام جهانی توانسته توانایی‌های خود را به نمایش بگذارد.

کریم بنزما و هم‌تیمی‌هایش در تیم ملی فرانسه امشب (جمعه) از ساعت 20 و 30 دقیقه در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی به مصاف آلمان می‌روند.

۱۳۹۳/۴/۱۳

اخبار مرتبط