سخنان‌ جالب‌ كاشانی‌ از كمیته‌فنی‌ پرسپولیس

عضو كمیته فنی پرسپولیس در مورد این كمیته صحبت‌های جالبی را مطرح كرد.

شب گذشته اعضای جدید هیئت مدیره باشگاه راه‌‌آهن انتخاب شدند که در میان آنها نام جعفر کاشانی، پیشکسوت و عضو کمیته فنی پرسپولیس هم به چشم می‌خورد. این در شرایطی است که طبق قانون یک فرد نمی‌تواند در 2 باشگاه پست و مسئولیت داشته باشد.

جعفر کاشانی در این مورد گفت: هنوز حکم باشگاه راه‌‌آهن به من ابلاغ نشده اما امیدوارم هر اتفاقی که افتاد، بتوانم برای ورزش کشورم مفید باشم.

وی ادامه داد: مسلماً در آینده‌ای نزدیک تکلیف همه چیز مشخص می‌‌شود اما مسئله اینجاست که «عنوان» به کسی شخصیت نمی‌دهد. راه‌‌آهن باشگاهی بزرگ و قدیمی است که الان توسط بخش خصوصی اداره می‌شود. باید شرایط طوری پیش برود که بتوان با توجه به دانش و بینش موجود این باشگاه را به اهداف عالیه‌اش رساند.

عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا باز هم در جلسات این کمیته شرکت می‌کند یا خیر، اظهارداشت: اگر ما را دعوت کنند به جلسه کمیته فنی باشگاه پرسپولیس می‌روم اما واقعیت این است که اگر کاری محتوا نداشته باشد، فقط «عنوان» است. من ترجیح می‌دهم جایی بروم که مفید باشم چون اگر در کاری مفید نباشی می‌شود پست تشریفاتی. در مجموع اگر حوصله داشته باشم به جلسات کمیته فنی پرسپولیس می‌روم.

۱۳۹۳/۴/۱۸

اخبار مرتبط