عصبانیت مردم موصل از خوشگذرانی داعشی‌ها

اصلا چه انتظاری می‌توان از آنها داشت؟ وقتی تمام ذهن و فكرشان در 1400 سال پیش گیر كرده و تمام رفتارشان شبیه اعراب جاهلی است. باید منتظر هرگونه اقدامی از سوی آنها بود. صحبت از اعضای داعش است كه این روزها شهر موصل عراق، شاهد و ناظر كارهای عجیب و محیرالعقول آنهاست. حال كارهای این افراد باعث عصبانیت و رنجش خاطر مردم این شهر شده است.

به گزارش نما به نقل از جام جم، اصلا چه انتظاری می‌توان از آنها داشت؟ وقتی تمام ذهن و فکرشان در 1400 سال پیش گیر کرده و تمام رفتارشان شبیه اعراب جاهلی است. باید منتظر هرگونه اقدامی از سوی آنها بود. صحبت از اعضای داعش است که این روزها شهر موصل عراق، شاهد و ناظر کارهای عجیب و محیرالعقول آنهاست. حال کارهای این افراد باعث عصبانیت و رنجش خاطر مردم این شهر شده است.

بر اساس این گزارش؛ منابع عراقی با انتشار تصاویری از حال و هوای این روزهای اعضای گروه تروریستی داعش در شهر موصل از زندگی آنها در ناز و نعمت فراوان خبر می دهند که موجب برانگیخته شدن خشم مردم این شهر شده است.

بر این اساس، داعشی ها را این روزها بیشتر می توانید در خودروهای گران قیمت و مدل روز مشاهده کنید.

همچنین آنها را می توان در رستوران های گران قیمت سطح شهر که فقط افراد ثروتمند توانایی حضور در آنها را دارند، پیدا کنید.

ولخرجی ها و عیاشی های فراوان تروریست های داعش و حضور آنها در منازل گران قیمت و ویلایی شهر در حالی رخ می دهد که آنها هدف خود را تشکیل خلافت اسلامی اعلام کرده اند و این مسأله باعث حیرت همه ساکنان موصل شده است.

سلیم احمد از ساکنان موصل در این باره به الغدپرس می گوید: «من معتقدم عناصر داعش بهترین دوران خود را از زمان تاسیس این گروه تروریستی می گذرانند، آنها پس از ورود به موصل بسیار مرفه زندگی می کنند؛ به طوری که فقط ثروتمندان می توانند هم رده آنها قرار گیرند.»

وی تاکید می کند: «منزل هیچ مقام سیاسی، قاضی دادگاه و یا شیخ عشیره ای در موصل باقی نمانده که اعضای داعش بر آن سیطره پیدا نکرده باشند و از اسباب و اثاثیه گرانبهای آنها استفاده نکنند.»

یاسر محسن از دیگر ساکنان موصل در این باره افزود: «قیافه اعضای داعش به افرادی که در شهرها زندگی کرده اند شبیه نیست و رفتارهای آنها نشان دهنده میزان وحشیگری و ناآشنایی آنها با تمدن شهری است. آنها طوری در شهر رفتار می کنند که گویی برای اولین بار است شهر را دیده اند و قبل از آن در بیابان و صحرا زندگی می کرده اند.»

۱۳۹۳/۵/۱۴

اخبار مرتبط