بازوبند كاپیتانی منچستریونایتد در دستان رونی

سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد انگلیس وین رونی را به عنوان كاپیتان این تیم انتخاب كرد.

به گزارش نما به نقل از فیفا، لوییس فان خال همچنین دارن فلچر را نیز به عنوان کاپیتان دوم این تیم معرفی کرده است.

باشگاه منچستریونایتد بعد از پیروزی این تیم در دیدار دوستانه مقابل والنسیا تأیید کرده بود که وین رونی انتخاب نخست فان خال برای کاپیتانی در رقابت های فصل جدید است.

رونی در این باره گفت: کاپیتانی منچستریونایتد برای من و خانواده ام افتخار بزرگی است و این وظیفه را با غرور انجام خواهم داد. از سرمربی برای اعتمادی که به من کرد، تشکر می کنم و مشتاقانه منتظر رهبری تیم در اولین بازی فصل در روز شنبه هستم.

دارن فلچر هم اظهار داشت: از اینکه به عنوان کاپیتان دوم انتخاب شدم خیلی خوشحال هستم و به آن افتخار می کنم. من و وین همیشه همکاری خوبی با یکدیگر داشته ایم و در مسوولیت های جدیدی که داریم به این همکاری نزدیک ادامه خواهیم داد. از سرمربی به خاطر این حسن اطمینان تشکر می کنم.

فان خال نیز در این باره گفت: انتخاب کاپیتان همیشه برای من مسئله خیلی مهم بوده است. وین همواره پر تلاش بوده و من را با رفتار حرفه ای خود تحت تأثیر قرار داده است. وی الگوی بازیکنان جوان تر تیم است و معتقدم با جان و دل وظیفه خود را به عنوان کاپیتان تیم انجام خواهد داد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: دارن فلچر هم کاپیتان دوم خواهد بود. دارن قابلیت رهبری تیم را دارد و در نبود رونی بازوبند کاپیتانی را به دست خواهد بست. او یک بازیکن بسیار با تجربه است و می دانم با رونی همکاری خوبی را خواهد داشت.

۱۳۹۳/۵/۲۲

اخبار مرتبط