عضو مجلس خبرگان رهبري:

بیداری اسلامی پویایی اندیشه امام را اثبات كرد

عکس خبري -بيداري اسلامي پويايي انديشه امام را اثبات کرد

امام مسیر پیشرفت این ملت و راه های مقابله با دسیسه های دشمنان را به ملت نشان دادند.

به گزارش نما به نقل از ندای انقلاب، دشمنان به نابودی راه و مرام امام دل بسته بودند، اما بیداری اسلامی که ملهم از افکار امام است، آنها را دچار بهت و حیرت کرد و بیش از گذشته پویایی اندیشه امام به ملتها اثبات شده است.

آیت‌الله حسن ممدوحی، عضو مجلس خبرگان رهبری با ذکر اینکه اندیشه های امام چراغ راه ملت ایران است، گفت: امام مسیر پیشرفت این ملت و راه های مقابله با دسیسه های دشمنان را به ملت نشان دادند.

وی با تاکید بر اینکه اندیشه امام باید همیشه در جامعه وجود داشته باشد، اظهار کرد: این اندیشه باید تسط علما، اندیشمندان و دلسوزان انقلاب به صورت مداوم در جامعه منتشر و تبیین تا زوایای اندیشه امام بیشتر از گذشته برای مردم و مسئولان روشن شود.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به رهبری امام افزود: ایشان آغازگر قیام ملت ایران بودند و به مردن فهماندند که باید برای رسیدن به اهداف خود یک الگو داشته باشند.

ممدوحی قیام‌های مردم منطقه را یکی از آثار رهبری امام خواند و عنوان کرد: امام با تفکرات و رهبری های خود ملت ایران را به این باور رساندند که توانا هستند و انقلاب را از انحرافاتی که دشمن بر سر راه آن ایجاد می کرد، حفظ کردند و ثمره این مقاومت تاثیرپذیزی مسلمانان از اندیشه های فرامرزی امام بود.

وی با بیان اینکه دشمنان به نابودی راه و مرام امام دل بسته بودند، افزود: اما بیداری اسلامی که ملهم از افکار امام است، آنها را دچار بهت و حیرت کرد و بیش از گذشته پویایی اندیشه امام به ملتها اثبات شده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با ذکر اینکه وحدت یکی از منظومه های فکری امام بود، گفت:

ایشان وحدت داخلی را عامل اقتدار ملی و شکست دشمن و در یک سطح بالاتر وحدت امت اسلامی را راه حل نهایی شکست دشمنان می دانستند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پایان گفت: اینکه رفتار و گفتار خود را به اندیشه و رفتار امام نزدیک کنیم، یک هدف والا است.

۱۳۹۱/۳/۱۳

اخبار مرتبط