نمی‌دانم در هیات مدیره چه می‌گذرد!

پس از این كه علی فتح‌الله‌زاده از سمت خود به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال استعفا داد، چند تن از اعضای هیات مدیره این باشگاه در این رابطه سخنانی را بیان كردند.

پس از كناره‌گيري ناگهاني علي فتح‌الله‌زاده از مديرعاملي باشگاه استقلال، چن تن از اعضاي هيات مديره اين باشگاه در گفت و گو با ايسنا نسبت به تصميم مديرعامل آبي‌ها واكنش نشان دادند.

ابتدا اين احمد رسولي‌نژاد بود كه با ابراز تعجب فراوان از اين تصميم به ايسنا گفت: چند ساعت پيش از آن كه خبر استعفاي فتح‌الله‌زاده را بشنوم با او درباره آخرين وضعيت قراردادهاي بازيكنان صحبت كردم و قرار شد كه سه‌شنبه جلسه‌اي در همين رابطه داشته باشيم اما هيچ حرفي از استعفا در ميان نبود.

در ادامه غلامحسين فرزامي با انتقاد ضمني از رويدادهاي پيش آمده در جلسات هيات مديره گفت: من اصلا نمي‌دانم كه در هيات مديره باشگاه چه مي‌گذرد و به همين دليل هم نمي‌توانم درباره استعفاي آقاي فتح‌الله‌زاده حرفي بزنم. من بايد ابتدا با خود او حرف بزنم تا بفهمم كه دقيقا چه اتفاقي رخ داده است و آن‌گاه درباره آن نظر بدهم.

در ادامه، موج اظهار نظرها درباره استعفاي فتح‌الله‌زاده به جواد زرينچه رسيد. زرينچه كه خود پيش از اين به نشانه اعتراض نسبت به نحوه انتخاب امير قلعه‌نويي به سمت سرمربي‌گري استقلال از عضويت در هيات مديره اين باشگاه استعفا داده بود، درباره كناره‌گيري مديرعامل استقلال گفت: بهتر است فعلا در اين رابطه حرفي نزنم ولي اگر كمي صبر كنيد ممكن است در آينده نزديك اتفاق‌هاي ديگري نيز رخ دهد! به هر حال خيلي‌ها پيش از اين حدس زده بودند كه ابقاي فتح‌الله‌زاده در استقلال دوام چنداني نخواهد داشت.

۱۳۹۱/۳/۱۳

اخبار مرتبط