آرشیو زمانی اخبار پایگاه خبری تحلیلی نما در تاریخ 1396/11/19|2/8/2018

اخبار ویژه

  • عکس خبري -جنتلمن و کاربلد مثل ونيفرد شفر

    اختصاصی نما/ مرد آلمانی را بهتر بشناسیم:

    جنتلمن و كاربلد مثل ونیفرد شفر

    مربیان ایرانی پاسخگوی اهالی رسانه نیستند و همواره در نقش طلبكار ظاهر می‌شوند اما «وینفردشفر» یك كلام هم زبان به گلایه از خبرنگاران باز نكرده است. او برد شیرین در آبادان و صعود به فینال جام حذفی را به نام خود سند نزد و از بازیكنانش تشكر كرد. «شفر» این برد را به همه استقلالی‌های ایران و دنیا تقدیم كرد تا مشخص شود حرفه‌ای است. یك حرفه‌ای كه با وجود سن و سال زیاد كماكان پرانرژی كار می‌كند و برای شغل مربیگری ارزش قائل است.

  • عکس خبري -نسل اميد بخش انقلاب اسلامي

    اختصاصی نما:

    نسل امید بخش انقلاب اسلامی

    من به جوان امروز درصورتی‌كه انگیزه و ایمانش درست باشد، اعتمادم و امیدم بیشتر است تا به جوان آن روز. شماها آن جوان امروز هستید. آینده مال شماها است. این مملكت مال شماها است. هرچه می‌توانید خودتان را بسازید، هم از لحاظ فكری بسازید، هم از لحاظ ایمانی بسازید؛ هم فكر را درست كنید، هم ایمان و دل را درست كنید. با خدا اُنس داشته باشید، اگر می‌توانید، تا آنجایی كه می‌توانید، نماز شب بخوانید؛ نماز را خوب بخوانید، با توجّه بخوانید، قرآن را بخوانید. اینها چیزهایی است كه می‌تواند جای این شهدا را پر كند؛ این كارها لازم است. من به شماها بیشتر امید دارم، به همین جوانِ نسل شما؛ [البتّه] اشخاص شما را نمیخواهم بگویم، چون آشنایی ندارم، امّا به این نسل من بیشتر اعتماد دارم و بیشتر امید دارم تا آن

  • عکس خبري -هدف طرح کارورزي ارزان‌سازي نيروي کار است/ طرح کارورزي دولت کمکي به حل مشکل اشتغال نخواهد کرد

    ابطحی در گفتگو با نما:

    هدف طرح كارورزی ارزان‌سازی نیروی كار است/ طرح كارورزی دولت كمكی به حل مشكل اشتغال نخواهد كرد

    عضو كمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: طرح كارورزی دولت برای رفع مشكلات معیشتی وازدواج جوانان بیهوده به نظر می رسد چرا كه نمی تواند بحران بیكاری را به صورت واقعی حل كند و تنها شخصیت جوانان را زیر سوال برده وآنان را به نیروی كار ارزان تبدیل می كند.

آخرین اخبار