نسخه چاپی

قدرت های پوشالی در سرزمین اشغالی فلسطین لانه موش هم پیدا نمی كنند

قدرت هاي پوشالي در سرزمين اشغالي فلسطين لانه موش هم پيدا نمي کنند

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی و همدستانش در فلسطین اشغالی و دیگر مناطق، گفت: امروز قدرت های پوشالی در سرزمین اشغالی فلسطین برای در امان ماندن لانه موش هم پیدا نمی كنند.

به گزارش نما ، حجت الاسلام و المسلمین علیمراد یوسفی روز سه شنبه در جمع طلاب استان البرز افزود:  صهیونیست های جنایتکار بیش از 70 سال است با اشغال سرزمین اسلامی فلسطین  مرتکب جنایات ضد بشری می شوند.

وی اظهار داشت:‌ امروز جبهه مقاومت به موشک های نقطه زن و پهپادهای فوق پیشرفته ای دست یافته و دشمن صهیونیستی را زمین گیر کرده است هر چند مردم در غزه و سایر نقاط فلسطین با مشکلات عدیده ای مواجه هستند.
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز با اشاره دستاوردهای انقلاب اسلامی در زمینه حمایت از ملت های مظلوم جهان و شکل گیری جنبش های اسلامی در منطقه گفت :

امروز  حزب الله لبنان یکی از شاخه های درخت تنومند جمهوری اسلامی قد برافراشته و در مقابل اسرائیلی ها ایستاده است.

وی با بیان اینکه اسرائیل غاصب  متوجه شد در جنگ با جبهه مقاومت دوام نمی آورد و شکست می خورد، به توانمندی های جمهوری اسلامی در ساخت تسلیحات نظامی اشاره کرد و گفت: امروز جنگ داخلی در اسرائیل آغاز و این جنگ به معضلی برای آن ها تبدیل شده است.

وی افزود:‌ عجوزه خبیثه وزیر خارجه وقت آمریکا می گفت « این حوادثی که با ایجاد داعش و درگیری در کشورهای اسلامی آغاز شده درد زایمان متولد شدن خاورمیانه جدید است که این خاورمیانه جدید، تجزیه کشورهای مسلمان محور مقاومت بود».
یوسفی با تأکید بر اینکه مردان میدانی همچون سردار سلیمانی نه تنها اجازه تجزیه کشورهای مسلمان را ندادند بلکه ترکیبی اتفاق افتاد و تمام کشورها به هم متصل شدند، افزود: جبهه مقاومت توانست در مقابل زیاده خواهی های صهیونیست و استکبار جهانی ایستادگی کند که در این راستا بسیار هزینه شد، سرداران بزرگی از دست رفتند و خون های زیادی ریخته شد اما امروز می بینیم که در مدارس کشور همسایه ما بمب گذاری می کنند.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز ادامه داد: این قدرت های پوشالی که با مدارس و دانش آموزان می جنگند، ضربات و آسیب های بزرگی را از پدران این بچه ها متحمل شده اند؛ ما از این جهت خوشحالیم که این اتفاق نشانه افول استکبار جهانی است اگرچه امروز شاهد کشتار در مناطق مسلمان نشین فلسطین هستیم اما خرسندیم که تلفات زیادی دادند و امروز در سرزمین های اشغالی لانه موش هم پیدا نمی کنند.

یوسفی با اشاره به اینکه افتخار می کنیم که امروز به این توانمندی رسیدیم که موجب شده اسرائیلی ها زندانی بزرگ را برای خود درست کنند، خاطرنشان کرد: انقلاب ما با مردان میدان به سرتاسر عالم سرایت کرده و امروز تمام جنبش ها برگرفته از تفکر انقلابی جبهه انقلاب هستند و انقلاب ما به تمام دنیا صادر شده است.

وی گفت: امروز عده ای دم از امامین انقلاب و بنیان گذار جمهوری اسلامی می زنند اما زمانی که می بینند امام حاضر مسیر امام راحل را در پیش گرفته و نمی توانند شرایط را تغییر دهند شروع به تحریف امام می کنند.
وی برخی تفکرها را حاصل کوچه گردی های آمریکا و انگلیس دانست و گفت: ما با جریان غربگرا نمی توانیم به اهداف انقلاب برسیم و اگر کار به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد اهداف پیش رو محقق نخواهد شد.

یوسفی تاکید کرد: همصدایی می تواند از بروز بسیاری از مشکلات و آسیب های جدی در این زمینه جلوگیری کند و حکومت به دست انسان اهل و محرم بیفتد. امید است این بصیرت بخشی با قوت و قدرت انجام شود تا بتوانیم عقب ماندگی های جمهوری اسلامی از انقلاب اسلامی را جبران کنیم.

ایرنا 

۱۴۰۰/۲/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...