نسخه چاپی

محیط‍‌زیست چهارمحال و بختیاری با جامعه خبری ابزار همدردی كرد

محيط‍‌زيست چهارمحال و بختياري با جامعه خبري ابزار همدردي کرد

مدیركل و مدیران حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری روز شنبه با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) مركز شهركرد نسبت به درگذشت خبرنگاران ایرنا و ایسنا ابراز همدردی كردند.

به گزارش نما ، شهرام احمدی روز شنبه با حضور در ایرنا مرکز چهارمحال و ب ختیاری افزود: این ضایعه تاسف‌بار نه تنها برای جامعه اطلاع‌رسانی کشور بلکه برای جامعه زیست‌محیطی نیز دردآور بود.

وی تاکید کرد: خبرنگاران به‌عنوان بازوی توانمند، پیشگامان و طلایه‌داران حفاظت محیط زیست در سطح ملی و استانی هستند که همواره در کنار سربازان این سازمان انجام وظیفه می‌کنند.

احمدی ضمن تسلیت به مجموعه خبرگزاری‌های ایرنا و ایسنا در کشور و چهارمحال و بختیاری افزود: امید است دیگر شاهد بروز چنین حوادث ناگواری نباشیم.

مدیرکل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری با تقدیر از حساسیت ایرنا نسبت به محیط‌زیست افزود:خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) مرکز چهارمحال و بختیارس سالهاست یکی از مهمترین ارکان اطلاع رسانی در حوزه محیط زیست استان است  و امید است این روند تداوم داشته باشد.

به گزارش ایرنا، ۲۵ نفر از خبرنگاران رسانه‌های کشور صبح چهارشنبه (۲ تیرماه ۱۴۰۰) برای بازدید از طرح‌های ستاد احیای دریاچه ارومیه عازم پیرانشهر شدند که اتوبوس آنان عصر همان روز در ۱۵ کیلومتری این شهرستان در منطقه بیگم قلعه پیرانشهر دچار حادثه شد.

در این حادثه غم انگیز متاسفانه ریحانه یاسینی و مهشاد کریمی خبرنگاران پرتلاش و متعهد خبرگزاری‌های ایرنا و ایسنا جان خود را از دست دادند.

ایرنا

۱۴۰۰/۴/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...