نسخه چاپی

در مسابقات اینچئون

راه كسب مدال برای سه بوكسور ایرانی باز است

سرمربی تیم ملی بوكس بزرگسالان گفت: با توجه به شرایط موجود دو یا سه ملی پوش ما شانس بیشتری برای كسب مدال در اینچئون دارند.

به گزارش نما، اکبر احدی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: شرایط خوب است و تمرینات به بهترین شکل ممکن برگزار شده است. به این تیم خیلی امیدوارم. بوکس رشته‌ای تک حذفی است که قرعه‌ در آن خیلی مهم است. با در نظر گرفتن همه این شرایط هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست. اگر همه چیز خوب پیش برود و دلاوری، محرابی و مظاهری در همان دورهای نخست به قزاقها نخورند امیدواری زیادی به کسب مدالشان داریم.

وی افزود: برای کسب مدال مسائل زیادی را باید در نظر گرفت و براساس بررسی آنها باید نظر داد. هم اکنون مدال‌آوری در آسیا خیلی سخت است. قزاق‌ها قهرمان جهان می‌شوند. ازبک‌ها در جوانان مدال‌های جهانی می‌گیرند و این مسائل کارها را سخت می‌کند. بازیهای آسیایی چیزی کمتر از مسابقات قهرمانی جهان ندارد.

سرمربی تیم ملی بوکس بزرگسالان گفت: بوکس ایران در سال‌های اخیر در مسابقات قهرمانی آسیا و بازی‌های آسیایی گوانگجو تنها سه مدال برنز گرفت که این خوب نیست. ما باید در بازی‌های آسیایی تلاش زیادی انجام دهیم.

وی ادامه داد: همه بوکسورهای ایران شانس کسب مدال هستند. در وزن 81- کیلوگرم احسان روزبهانی کار بسیار سختی پیش‌رو دارد. حریفان او مدال‌های جهانی و المپیک دارند و این کار را برای او سخت می‌کند. این بوکسور خوب ایران که در دوره‌ی قبل بازی‌های آسیایی حذف شد باید با برنامه‌ریزی مبارزه کند، چون در مدتی که در قزاقستان تمرین کرده، حریفانش شناخت خوبی از او پیدا کرده‌اند. جاسم دلاوری، سجاد محرابی و علی مظاهری به واسطه وزنی که دارند در صورت برخورد با قرعه مناسب شانس خوبی دارند.

احدی افزود: به مسائل داوری زیاد فکر نمی‌کنم و نمی‌خواهم که اگر خدای ناکرده باختند آن را به گردن داوری بیندازم اما بدانید که بحث داشتن کرسی در آسیا و استفاده از این کرسی ها برای کسب مدال کتمان شدنی نیست و کشورهای زیادی از این قضیه استفاده خواهند کرد.

۱۳۹۳/۶/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...