نسخه چاپی

فیروزی پور در گفتگو با نما مطرح كرد:

اتكا به توان داخلی راه نجات كشور/ مجلس از واكسن كرونای داخلی حمایت می‌كند

عکس خبري -اتکا به توان داخلي راه نجات کشور/ مجلس از واکسن کروناي داخلي حمايت کامل مي‌کند

نماینده مردم نطنز گفت: مجلس قطعاً حمایت كامل و كافی از جریان تولید واكسن خواهد داشت و حمایتگر دانش داخلی است و امیدواریم در آینده نزدیك شاهد نتایج مؤثری در حوزه مقابله با ویروس كرونا در جمهوری اسلامی ایران و با دست توانای دانشمندان و نخبگان داخلی باشیم.

واکسن ایرانی به مرحله کارآزمایی بالینی انسانی رسیده است و این مهم نشانی از اتکا به توان و قدرت جوانان دانشمند ایرانی است، رحمت‌الله فیروزی پوربادی نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی در اینباره گفت: سیاست‌های امروز رهبر انقلاب بر این مهم متمرکز است که ما در همه حوزه‌ها به توان و نیروی داخلی خود و جوانانمان اتکا کنیم؛ بنابراین راه رهایی ما از احاطه بیگانگان و استکبار این است که به داشته‌های خود اکتفا کنیم.
عضو کمیسیون عمران در مجلس یادآور شد: امروز ما باید تلاش کنیم خروجی دانشمان مورد ارزیابی قرار گیرد تا اگر از کارایی لازم برخوردار بود مورد استفاده قرار گیرد. دولت و وزارت بهداشت و درمان باید با دقت و ارزیابی صحیح این موضوع را دنبال کند و مورد ارزیابی گسترده قرار دهد و در صورتی که پاسخ داد از نتایج ارزیابی‌ها حمایت لازم را به عمل بیاورند.
فیروزی راه برون‌رفت از مشکلات داخلی و به‌ویژه مشکلات ناشی از کرونا و تأمین دارو و واکسن را اتکا به توان داخلی دانست و تصریح کرد: ما برای مردم ایران باید خودمان راه درمان را پیدا کنیم و من بسیار خوشحالم از اینکه دانشمندان نابغه کشورمان این مسیر را طی کرده و به نتیجه‌ای که اکنون در رسانه‌های مختلف شاهد آن هستیم رسیده‌اند و دولت باید از این جریان حمایت کامل و جدی داشته باشد.
این نماینده خانه ملت در ادامه افزود: مجلس قطعاً حمایت کامل و کافی از جریان تولید واکسن خواهد داشت و حمایتگر دانش داخلی است و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد نتایج مؤثری در حوزه مقابله با ویروس کرونا در جمهوری اسلامی ایران و با دست توانای دانشمندان و نخبگان داخلی باشیم.
نماینده مردم نطنز تأکید کرد: کمیسیون بهداشت و درمان بر طبق وظایف قانونی خود به فرایند تهیه و تولید واکسن توسط وزارت بهداشت و درمان کشور نظارت می‌کند و به‌عنوان یک مجموعه تخصصی در مجلس ارزیابی‌های موجود در این زمینه را انجام می‌دهد و نتایج را به سمع و نظر سایر نمایندگان مجلس و مردم می‌رساند.

۱۳۹۹/۱۰/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...