نسخه چاپی

تلاش برای بازگشت پولادی

عکس خبري -تلاش براي بازگشت پولادي

مسوولان باشگاه پرسپولیس تلاش های خود را برای حل مشكل مهرداد پولادی و بازگرداندن او به پرسپولیس برای چندمین بار آغاز كرده اند.

به گزارش نما به نقل از "ورزش سه" مهرداد پولادی که توسط سازمان لیگ هفته قبل به عنوان بازیکن آزاد شناخته شد اگرچه حضورش در تیم الشحانیه قطر منتفی شده اما همچنان دست از تلاش برای حضور در تیم های حوزه خلیج فارس برنداشته و از طریق مدیربرنامه هایش در حال حاضر مشغول مذاکره با دو باشگاه دیگر است. البته باشگاه هایی که در کشورهای حوزه خلیج فارس قرار دارد، نه باشگاه های اروپایی.

در همین ارتباط مسوولان پرسپولیس مذاکرات تازه ای را با مدیربرنامه های پولادی آغاز کردند که بر همین اساس مدیربرنامه پولادی به آنها اعلام کرده که مشغول مذاکره با باشگاه های عربی است. اما مهمترین نکته ای که در این گفت‌وگو علنی شده این است که برخلاف اعلام رسانه ای پذیرفتن تابعیت قطر از سوی پولادی هیچ گونه مذاکره ای بر این اساس صورت نگرفته و پولادی به هیچ عنوان دنبال چنین بحثی نیست تا بخواهد تابعیت فوتبال قطر را هر کدام از کشورهای حاشیه خلیج فارس را بپذیرد. گفتنی است که پرسپولیسی ها کماکان در حال مذاکره با مدیربرنامه های پولادی و مسوولان فدراسیون فوتبال و کمیته استیناف هستند تا بتوانند شرایط بازگشت پولادی را فراهم کنند.

۱۳۹۳/۶/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...