نسخه چاپی

روح سرگردان در اداره پلیس!

«كارل رومرو»، مامور پلیس مدعی شد در هنگام مشاهده فیلم دوربین‌های نظارتی در پاركینگ اداره پلیس، تصاویر یك روح را مشاهده كرده است.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، «کارل رومرو»، مامور اداره پلیس شهر «اسپانولا» در ایالت «نیومکزیکو»ی آمریکا مدعی شد که در هنگام تماشای دوربین‌های نظارتی نصب شده در پارکینگ، تصاویر یک روح را مشاهده کرده است. پارکینگ اداره پلیس پشت یک در امنیتی قرار گرفته که شب‌ها قفل می‌شود.

رومرو گفت: اول فکر کردم این تصویر متعلق به یک حشره یا شب پره است اما ناگهان‌ پاهای آن را دیدم که شبیه یک انسان بود.

منطقه‌ای که این روح در آنجا مشاهده شده امنیت بسیار بالایی دارد و تنها راه ورودی به آن باز کردن یک در بزرگ است که اگر این کار توسط ماموران پلیس انجام نشود آژیر هشدار به صدا در می‌آید.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری یونایتدپرس، «رومرو» در ادامه گفت: مواجهه با چنین اتفاقات عجیبی در اداره پلیس «نیومکزیکو» مسئله جدیدی نیست چرا که سایر ماموران نیز تاکنون شاهد چنین اتفاقات غیر‌عادی بوده‌اند. تشخیص دادن این اندام سایه‌ای شکل بسیار دشوار است و این مسئله شبهات فراوانی را به ویژه در میان افراد شکاش برمی‌انگیزد.

وی افزود: اما من به روح اعتقاد دارم. دقیقا نمی‌دانم چه چیزی در این ویدئو است فقط می‌دانم در این منطقه برخی قتل‌های حل نشده هنوز وجود دارد.

۱۳۹۳/۷/۵

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...