نسخه چاپی

دستگیری جیب‌برهای ۹ و ۱۱ ساله در مترو

عکس خبري -دستگيري جيب‌برهاي ? و ?? ساله در مترو

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری ۲ نوجوان ۹ و ۱۱ ساله جیب‌بر در متروی تهران حین سرقت خبر داد و گفت: از متهمان یك دستگاه تلفن همراه سرقتی كشف شد.

به گزارش نما، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای اظهار کرد: در پی افزایش سرقت در ایستگاه های مترو به روش جیب‌بری موضوع به تمام ماموران مستقر در ایستگاه‌های مترو تهران اعلام و گشت‌زنی‌های هدفمند برای پیشگیری از سرقت و دستگیری سارقان افزایش داده شد.

وی با بیان اینکه ماموران مستقر در ایستگاه مولوی روز گذشته به ۲ نوجوان که در حال پرسه‌زنی بی‌هدف در مترو بودند مشکوک می‌شوند، افزود: مراقبت‌های ویژه آغاز تا اینکه ماموران متهمان را در حال سرقت از شهروندی با استفاده از ازدحام جمعیت مشاهده می‌کنند و سریعا وارد عمل شده و متهمان را غافلگیر و دستگیر می‌کنند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران به پایگاه خبری پلیس گفت: در بررسی اولیه از متهمان یک دستگاه گوشی تلفن همراه سرقتی کشف شد که از متهمان ۹ و ۱۱ ساله در تحقیقات پلیسی به‌عمل آمده به جرم خود و سرقت به روش جیب‌بری در ایستگاه‌های مترو تهران اعتراف کردند.

سرهنگ موقوفه‌ای با اشاره به اینکه تحقیقات بیشتر برای کشف جرائم احتمالی متهمان و شناسایی مالباختگان ادامه دارد، خاطرنشان کرد: پرونده و متهمان به مرجع قضائی معرفی شدند.
منبع: تسنیم

۱۴۰۱/۴/۷

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...