نسخه چاپی

وزش باد شدید و خیزش گرد و خاك در تهران/ كاهش دما تا ۸ درجه

عکس خبري -وزش باد شديد و خيزش گرد و خاک در تهران/ کاهش دما تا ? درجه

بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی وضعیت جوی استان تهران در روزهای آینده صاف تا كمی ابری و گاهی وزش باد و گاهی وزش باد شدید و كاهش محسوس دما بین ۵ تا۸ درجه سلسیوس پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش نما، بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده آسمانی صاف تا کمی ابری و در بعضی ساعت‌ها همراه با وزش باد و در ساعات بعد از ظهر و شب گاهی وزش باد شدید به‌ویژه در نواحی جنوب غربی و ارتفاعات شرقی و در مناطق مستعد با خیزش موقت گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

امروز(۱۱تیرماه) ماندگاری هوای گرم و از روز یکشنبه تا سه شنبه(۱۲ تا ۱۴ تیرماه) کاهش محسوس دما بطور میانگین بین ۵ تا ۸ درجه سلسیوس مورد انتظار است. همچنین طی روزهای یکشنبه تا چهارشنبه(۱۲ تا ۱۵ تیرماه) در ساعات بعد از ظهر و شب در ارتفاعات و دامنه‌ها، گاهی آسمانی نیمه‌ابری و در ارتفاعات بالادست گاهی مه رقیق پیش‌بینی می‌شود و طی یکشنبه تا سه شنبه رخداد رگبار پراکنده باران به‌ویژه در ارتفاعات شمال شرقی دور از انتظار نیست.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ورامین با بیشینه دمای ۴۳ درجه سانتیگراد گرمترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا ( ۱۲ تیر) صاف و از بعد از ظهر وزش باد و کاهش محسوس دما گاهی کمی ابری با احتمال وزش باد شدید با حداقل دمای ۲۱ و حداکثر دمای ۳۵ درجه سانتیگراد و طی ‌دوشنبه (۱۳ تیر) صاف و وزش باد و از بعد از ظهر کمی ابری با احتمال وزش باد شدید با حداقل دمای ۲۰ و حداکثر دمای ۳۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

۱۴۰۱/۴/۱۱

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...