نسخه چاپی

دفترچه بیمه یكسان برای همه ایرانیان

میدری تاكید كرد: با اجرای این طرح هماهنگی میان سازمان های بیمه گر بهتر انجام می شود و چندگانگی در بخش بیمه ها از بین خواهد رفت.

به گزارش نما به نقل از واحد مرکزی خبر، احمد میدری در حاشیه گردهمایی سراسری مدیران ارشد سازمان بیمه سلامت ایران با موضوع چشم انداز نظام بیمه سلامت در برنامه ششم توسعه مبتنی بر سیاستهای ابلاغی مقام معظم رهبری گفت: منابع لازم برای تجمیع بیمه ها در بودجه سال آینده در نظر گرفته می شود.

وی با بیان اینکه هم اکنون 18 سازمان بیمه‌گر در کشور فعال هستند که هر یک خدمات متفاوتی را به بیمه شدگان ارائه می دهند، افزود: صدور دفترچه بیمه یکسان در قالب طرح بیمه سلامت پایه و یکسان اجرایی می شود که بر اساس آن منابع اصلی در سازمان بیمه سلامت تجمیع و خدمات پایه از سوی این سازمان ارائه می شود.

میدری تاکید کرد: با اجرای این طرح هماهنگی میان سازمان های بیمه گر بهتر انجام می شود و چندگانگی در بخش بیمه ها از بین خواهد رفت.

وی با اشاره به اینکه گروه های کم درآمد از بیمه پایه یکسان بهره مند می شوند، گفت: سایر بیمه شدگان نیز با تجمیع بیمه ها ضرر نمی کنند و افراد می‌توانند با پرداخت حق بیمه مازاد از خدمات بیشتر از بیمه پایه برخوردار شوند.

معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود : پس از اجرای این طرح، افراد دارای بیمه پایه از بیمارستان های دولتی استفاده می‌کنند و سایر بیمه شدگانی که حق بیمه مازاد پرداخت می کنند، می توانند از خدمات بیمارستان های خصوصی نیز بهره مند شوند.

۱۳۹۳/۷/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...