نسخه چاپی

فركی در گفتگو با نما:خبرها در مورد نویدكیا كذب است

مهاجمان سپاهان در بازی با پرسپولیس فاصله با صدر گلزنان را كم میكنند

عکس خبري -مهاجمان سپاهان در بازي با پرسپوليس فاصله با صدر گلزنان را کم ميکنند

سرمربی سپاهان گفت:مقابل پرسپولیس دست‌پر از میدان خارج می‌شویم.

به گزارش نما ،سپاهان لیگ برتر را با کرانچار بسیارخوب شروع کرد و شکست استقلال این تیم را در شرایط ایده‌آلی قرارداد اما باخت مقابل نفت درتهران آغاز نتایج دور از انتظار زردپوشان اصفهانی درلیگ برتر بود. با ادامه یافتن نتایج ضعیف سپاهان کرانچار از سمت خود استعفاء داد و حسین فرکی که زمزمه‌های حضورش درپرسپولیس شنیده می‌شد، هدایت سپاهان را پذیرفت. فرکی در 3 دیداری که سرمربی سپاهان بوده تنها 5 امتیاز به دست آورده است و جمعه این هفته تیمش مقابل پرسپولیسی قرار گرفته که با مربی جدیدش درخشان در 2 دیداراخیر خود 6 امتیاز کسب نموده است، به نظر می رسد بازی سپاهان و پرسپولیس برای هر دو مربی بسیار مهم باشد، برای همین با این مربی گفتگویی انجام دادیم که از نظر شما خوانندگان می گذرد.

در یکی از حساس ترین بازی های لیگ با پرسپولیس بازی دارید، نظرتان درباره این دیدار چیست؟
پس از بازی با تراکتورسازی تمرینات خوب وبا کیفیتی را دنبال کرده‌ایم و براساس نیازمان برنامه‌های تمرینی را در نظر گرفته‌ایم. یکی، دو مصدوم داشتیم که خوشبختانه به تمرینات برگشته‌اند و تا پایان هفته تمرینات‌مان را با دقت انجام می‌دهیم تا مقابل پرسپولیس دست‌پر از میدان خارج شویم.

پس به نظر شما برنده بازی سپاهان است؟
هیچ کس نمی تواند فوتبال را پیش بیینی کند و این از جذابیت های فوتبال است، اما همانطور که گفتم ما تمام تلاشمان را می کنیم که هر سه امتیاز را در اصفهان از سرخ پوشان بگیریم.

توانستید پرسپولیس را خوب آنالیز کنید؟
تیم پرسپولیس نسبت به ابتدای فصل با تغییراتی روبه‌رو شده است. آمدن حمید درخشان به جای علی دایی باعث شده آنها در 3 بازی اخیر نتیجه بگیرند و قطعا با انگیزه‌ بالایی در اصفهان حاضر خواهند شد و آنها هم برای گرفتن امتیاز به اصفهان می آیند ، باید ببینیم در این دیدار کدام تیم می تواند بهتر کار کند.

جدا از جذابیتی که همیشه بازی های دو تیم داشته جایگاهی که هر دو در جدول دارند بر حساسیت این دیدار افزوده است.
 باشگاه‌های سپاهان و پرسپولیس هر 2 جزو باشگاه‌های صاحب نام ایران هستند. فاصله ما با صدر جدول 4 امتیاز است و تمام تلاشمان را می‌کنیم تا این هفته با کسب برد جایگاه تیم‌مان در جدول را بهبود ببخشیم.همین هدف را هم پرسپولیس دارد به همین دلیل هم معتقدم این بازی بازی 6 امتیازی است چرا که تیم پیروز جهش قابل توجهی در جدول می‌کند و تیم بازنده شاید در جدول سقوط کند.

آیا دراین دیدار برخلاف دیدار با تراکتور در تبریز سیستم هجومی را مدنظر قرار خواهد داید یا  خیر؟
شخصا به بازی تهاجمی علاقه‌مندم. علتش هم این است که این کار را برای احترام به تماشاگری انجام می‌دهم که دوست دارد با حضور در ورزشگاه از تماشای یک فوتبال هجومی لذت ببرد. اگرچه ممکن است در شرایطی خاص تیم رو به بازی تدافعی بیاورد، اما تفکر حاکم بر تیم من به هیچ عنوان دفاعی نیست و قطعا با اندیشه هجومی بازی را آغاز می‌کنیم.

فوتبال هجومی خوب است اما باید در نظر داشته باشید که پرسپولیسی ها در ضد حملات عالی کار کرده اند و این می تواند برای شما و تیمتان گران تمام شود؟
ما کاملا به این نکته آگاه هستیم که بازیکنان پرسپولیس در ضدحملات بسیار خوب عمل می‌کنند. بنابراین آگاهانه و حساب شده حمله خواهیم کرد. قطعا اگر بگذاریم پرسپولیس جلو بیفتد جبران آن دشوار است. فراموش نکنید بازی 2 تیم مدعی همواره حساسیت‌های خاصی دارد که به بازیکنان هم منتقل می‌شود. برای همین سعی می‌کنیم زودتر به گل برتری برسیم.

خط حمله سپاهان با وجود مهاجمان خوبی که دارد آمار قابل قبولی را تا اینجا نداشته است، دلیل آن را چه چیز می
دانید؟

انتظار می‌رفت که مهاجمان سپاهان در صدر جدول گلزنان قرار بگیرند و اجازه ندهند ادینیو از تراکتور یکه تازی کند. همین موضوع به نوعی حساسیت را برای تیم ما بالا می‌برد تا مهاجمان‌مان مقابل پرسپولیس و دیگر رقبا فاصله ایجاد شده را از بین ببرند.تلاش می‌کنیم با خط دفاع خوبی که دراختیار داریم و در نقطه مقابل خط حمله مطلوبی که در تیم‌مان وجود دارد شرایط مطلوبی را برای خود رقم بزنیم.

جراحی زانوی نویدکیا به کجا رسید، شاید اگر او بود نیمی از مشکلات سپاهان رفع می شد؟
به شدت این خبر را تکذیب می‌کنم. نمی‌دانم چرا چنین خبری مطرح شده است. نوید کیا مشکلاتی داشت که با رفع آن در تمرینات حاضر شد و علاوه بر او احسان حاج صفی هم با 2 روز استراحت در تمرینات ما شرکت کرد.

از پرسپولیس که بگذریم برنامه‌هایتان برای آینده چیست؟

طبعاً اگر تغییراتی داشته باشیم بهتر است. ما باید در هر پست دو بازیکن داشته باشیم. به استثناء دروازه‌بان که باید 3 یا 4 گلر در ترکیب تیم باشند.ما در برخی پست‌ها به بازیکن نیاز داریم و اگر این بحث سربازی حل نشود و حمودی را هم از دست بدهیم. آن وقت نیاز به جایگزین مناسبی برای او هستیم و اگر دراین امر موفق نشویم، لطمه می‌خوریم و تمام سرمایه باشگاه هدر می‌رود.

یعنی باید شاهد حضور بازیکنان جدیدی در سپاهان قبل از نیم فصل باشیم؟
قطعا برای تقویت تیم برنامه داریم اما اگر این اتفاق هم رخ ندهد با همین بازیکنان تا نیم فصل ادامه می‌دهیم.

۱۳۹۳/۷/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...