نسخه چاپی

مدیرعامل سپاهان:

پرسپولیسی ها شوخی كرده اند

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: «آقای منتقمی در مورد شایعات با من تماس گرفت و مشخص است كه مشكلی وجود ندارد. در مجموعه هر دو طرف می‌دانند كه این موضوع بیشتر یك پروپاگاندا علیه دو تیم بود.»

به گزارش نما به نقل از جام نیوز، مهرزاد خليليان در آستانه ديدار تيم‌هاي فوتبال سپاهان و پرسپوليس اظهار داشت: «نتيجه اين ديدار براي ما مهم است، هر چند نتيجه چنين رقابت‌هاي قابل پيش بيني نيست اما دو تيم آماده هستند و اين به جذابيت بازي كمك مي‌كند اما ما در تلاش براي پيروزي هستيم.»

وي در خصوص صحبت‌هايي كه بار ديگر پرسپوليسي‌ها در مورد قضيه آب معدني‌هاي مشكوك مطرح كرده‌اند و خبري كه سايت هواداران پرسپوليس روز گذشته اعلام كرد مبني بر اينكه كاروان پرسپوليس در سفر به اصفهان همراه با خود آب معدني مي‌آورد (!) گفت: «اين شايعات را جدي نگيريد. حتماً پرسپوليسي‌ها شوخي كرده اند. آقاي منتقمي در اين مورد با من تماس گرفت و مشخص است كه مشكلي وجود ندارد. در مجموعه هر دو طرف مي‌دانند كه اين موضوع بيشتر يك پروپاگاندا عليه دو تيم بود و نشات گرفته از كساني بود كه دلسوز خود هستند نه دلسوز فوتبال و ورزش كشور.»

خليليان ادامه داد: «هر دو تيم با قوت از مكتب شاهين نشات گرفته اند و ما مثل قبل از آنها استقبال خوبي خواهيم داشت و براي اين تيم احترام ويژه اي قائل هستيم. مردم اصفهان هم تمام تلاش خود را مي‌كنند كه يك مسابقه خوب برگزار شود.»



مديرعامل باشگاه سپاهان در خصوص اظهارات مهدي تاج در نشست خبري سازمان ليگ در خصوص عدم شفافيت قراردادهاي چند تن از بازيكنان سپاهان بيان كرد: «ما نامه مفصلي را در ۴ برگ به سازمان ليگ ارائه كرده‌ايم، سازمان ليگ هم ابراز امتنان كرد و اغلب توضيحات ما صحيح بوده است. فقط يكي دو مورد بود كه به دنبال رفع آن هستيم و در اين خصوص هفته آينده در سازمان ليگ جلسه‌اي خواهيم داشت.»



وي در مورد وضعيت نهايي علي حمودي گفت: «آقاي تاج پيگيري اين مشكل هستند و قول‌هايي به ما داده اند اما هنوز چيزي به صورت رسمي به ما ابلاغ نشده است.»

۱۳۹۳/۷/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...