نسخه چاپی

2هفته فرصت خواهی سیاسی از دایی

شب گذشته بهمن دهقان نماینده تام‌الاختیار علی دایی با حمیدرضا سیاسی رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص بررسی مطالبات سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت‌وگو كرد.در این جلسه دهقان درباره مطالبات دایی به سیاسی گفت؛ با اینكه دایی طبق قراردادش می‌تواند مبلغ قرارداد سال سومش را بگیرد اما برای كمك به پرسپولیس از این مبلغ چشم‌پوشی می‌كند. این در حالی است كه دایی از قراراد سال اولش با پرسپولیس نزدیك به 550 میلیون تومان هنوز طلب دارد و سیاسی هم اعلام كرده كه بدون هیچ مشكلی این مبلغ را به سرمربی سابق پرسپولیس پرداخت خواهد كرد.

در این جلسه اما در خصوص رقم قرارداد سال دوم که دایی در هفته هفتم آن از کار برکنار شد هم صحبت به میان آمد و سیاسی از دهقان خواست تا دایی در رقمی که از پرسپولیس برای سال دوم طلبکار است به این باشگاه تخفیف بدهد. سیاسی گفته که به ما تخفیف بدهید تا هم سقف بودجه باشگاه رعایت شود و هم اینکه بتوانیم بازیکن جدید بگیریم.در همین رابطه سیاسی از نماینده تام‌الاختیار دایی خواست که دو هفته بر روی این موضوع فکر کنند تا هم دایی به نتیجه‌ای برای تخفیف برسد و هم اینکه سیاسی بتواند پول قرارداد دایی را از اسپانسر بگیرد.

گفتنی است علی دایی که رقم قرارداد او در حدود 2 میلیارد و 100 میلیون تومان است برای سال دوم فقط در حدود 220 میلیون تومان از پرسپولیس پول گرفته است.

۱۳۹۳/۷/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...