نسخه چاپی

پلیس به فیس بوكی‌ها اولتیماتوم داد

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر با اشاره به اینكه در حوزه پلیس فتا، تمام فضای مجازی و سایبری رصد می‌شود، گفت: با افرادی كه از طریق فیس‌بوك با شبكه‌های خارجی بیگانه در ارتباط هستند، ‌با هماهنگی مراجع‌قضایی برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

به گزارش نما، سرهنگ شعبان ترک‌نیا در گفت‌وگو با ایسنا، از تشکیل 22 پرونده درهمین راستا و ارجاع آن به مراجع قضایی ذی‌ربط خبرداد و افزود: مجرمان این پرونده‌ها با شبکه‌های اجتماعی ضداخلاقی در رابطه بودند که کلیه پرونده‌ها منتج به نتیجه شد.

وی به متلاشی‌کردن باند تهیه و توزیع عمده اقلام ضدفرهنگی متعلق به مجرمانی اهل استان‌های غربی و کشف و انهدام دو محموله بزرگ مشروبات‌الکلی در شش ماهه اول سال اشاره و اظهارکرد: از ابتدای امسال تاکنون 112 نفر از اتباع بیگانه شناسایی و دستگیر شده‌اند.

ترک‌نیا ادامه‌داد: کشف 9 قبضه سلاح جنگی و 23 قبضه سلاح شکاری فاقد مجوز، پلمب 330 مغازه متخلف، جمع‌آوری 12 هزار قلیان و پلمب 21 واحد قلیان‌فروش به همت نیروی انتظامی ملایر صورت پذیرفته است.

وی یکی از اولویت‌های اصلی ناجا را مبارزه جدی و همه جانبه با موادمخدر عنوان کرد و گفت: در این زمینه بیش از 382 کیلو انواع موادمخدر در شش ماهه اول امسال کشف و 472 نفر نیز دستگیر شده‌اند که نسبت به مدت مشابه پارسال 23 درصد افزایش کشف داشته‌ایم.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر به پخش 70 هزار مورد پیام ترافیکی از تلویزیون شهری ملایر، کاهش 14 درصدی تصادفات فوتی و افزایش 37 درصدی اعمال قانون خودروهای متخلف اشاره کرد و افزود: در طول سال جاری پنج مورد قتل شناسایی و شش متهم به قتل دستگیر شده‌اند که نسبت به مدت مشابه پارسال 30 درصد افزایش داشته است.

ترک‌نیا، دستگیری شش نفر کلاهبردار میلیاردی، تشکیل قرارگاه مبارزه با سرقت و کشف بیش از 400 میلیون تومان کالای قاچاق را بخشی از عملکرد فرماندهی انتظامی شهرستان ملایر برشمرد.

۱۳۹۳/۷/۱۴

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...