نسخه چاپی

كنسرت صادقی در آستارا و زنجان برگزار می شود

رضا صادقی اواسط و اواخر مهرماه در آستارا و زنجان به اجرای برنامه می‌پردازد.

به گزارش نما به نقل از هنرآنلاین: پویا نیک‌پور نوازنده و سرپرست ارکستر رضا صادقی به هنرآنلاین گفت: رضا صادقی به همراه اعضای گروهش 17 و 18 مهرماه در مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب شهر آستارا به صحنه می‌رود.

نیک‌پور با اشاره به اینکه این کنسرت ساعت 20:30 برگزار می‌شود، بیان کرد: در این کنسرت من به عنوان رهبر ارکستر حضور دارم و قرار است در این کنسرت قطعات جدید برای مخاطبان اجرا شود.

سرپرست ارکستر رضا صادقی در ادامه تاکید کرد: همچنین این خواننده پاپ 20 و 21 مهرماه در زنجان و در سالن هلال احمر به اجرای برنامه می‌پردازد.

این نوازنده با اشاره به اینکه این کنسرت در دو سئانس برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: در این کنسرت قطعات خاطره‌انگیز برای مخاطبان اجرا می‌شود، همچنین قرار است مانند کنسرت‌های قبلی قطعاتی از آلبوم "همین" را برای مخاطبان اجرا کنیم.

پویا نیک‌پور در ادامه درباره اعضا و نوازندگان این گروه گفت: در این کنسرت‌ها میلاد عالمی، امیر شهابی، آرش مقدم، سعید صارمی، دارا دارایی و... از اعضا و نوازندگان این گروه هستند.

قیمت بلیت‌های کنسرت آستارا 50 ، 60 و 70 هزار تومان است و قیمت بلیت‌های کنسرت زنجان از 35 تا 65 هزار تومان است.

این خواننده پاپ اوایل مهرماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران به صحنه رفت که این کنسرت با استقبال مخاطبان مواجه شد.

همچنین چندی پیش رضا صادقی با آروین صاحب در آلبوم کهکشانی‌ها همکاری کرد که این آلبوم نیز مورد توجه هواداران این خواننده قرار گرفت.

۱۳۹۳/۷/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...