نسخه چاپی

فروش فوق‌العاده و حراجی نوروزی جایگزین نمایشگاه بهاره زنجان شد

عکس خبري -فروش فوق‌العاده و حراجي نوروزي جايگزين نمايشگاه بهاره زنجان شد

موسوی، رئیس اتاق اصناف زنجان گفت: به جای نمایشگاه بهاره، فروش فوق العاده و حراجی بهاری را در زنجان خواهیم داشت.

به گزارش نما ،سید محمود موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار گفت: با توجه به فرا رسیدن ماه پایانی سال و تخلفات احتمالی در آستانه نوروز طرح ویژه نظارت نوروزی آغاز شده است.

وی با اشاره به فعالیت ۱۶ بازرس در قالب هشت گروه اظهار کرد: بازرسان در دو نوبت صبح و عصر بر فعالیت اصناف نظارت کرده و در صورت مشاهده تخلف برخورد لازم صورت گرفته و پرونده تخلف صنفی تشکیل می‌شود.

رئیس اتاق اصناف زنجان با اشاره به اینکه طبق آمار احصا شده بیشترین تخلفات صنفی عدم درج قیمت و گرانفروشی است،گفت: همچنین در صورتی که واحدی بدون پروانه فعالیت کند، نیز پلمب خواهد شد.

موسوی با اشاره به اینکه امسال هم مطابق سال قبل نمایشگاه بهاره به علت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا دایر نخواهد شد، تصریح کرد: به جای نمایشگاه اصناف فروش فوق‌العاده و حراجی‌های آخر سال را خواهند داشت تا مردم از لحاظ تامین کالاهای مورد نیاز خود مشکلی نداشته باشند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از ۴۲ هزار واحد صنفی در استان زنجان فعال است، اضافه کرد: با توجه به اینکه فعالیت صنفی در برخی از حوزه‌ها نیاز به سرمایه کمی دارد از همین رو سرریز بیکاران در سایر بخش‌ها موجب افزایش تعداد واحدهای صنفی می‌شود.

رئیس اتاق اصناف زنجان تصریح کرد: هجوم افراد بازنشسته و جوان‌های جویای کار آن هم بدون هیچ تجربه‌ای به حوزه اصناف و راه‌اندازی کسب و کار ارزان قیمت با سرمایه اندک یکی از مشکلاتی که این روزها اصناف با آن درگیر هستند، چرا که برخی از این افراد بدون مجوز فعالیت دارند.

۱۳۹۹/۱۲/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...