نسخه چاپی

گزارش پلیس از آتش سوزی بازار تهران/ خسارت ۱۲مغازه ومصدومیت یك نفر

عکس خبري -گزارش پليس از آتش سوزي بازار تهران/ خسارت ??مغازه ومصدوميت يک نفر

سركلانترهفتم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از آتش سوزی در بازار تهران تیمچه حاجب الدوله و مصدومیت یك شهروند در این حادثه خبر داد.

به گزارش نما، سرهنگ امیر هوشنگ امیری با اشاره به آتش سوزی صبح امروز در بازار تهران گفت: ساعت ۰۷:۴۵ امروز در پی اعلام مرکز ۱۱۰ مبنی بر آتش سوزی در بازار تهران تیمچه «حاجب الدوله» بلافاصله تیم‌های مختلفی از مأموران سرکلانتری هفتم پلیس پیشگیری تهران به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه مأموران کلانتری بازار بلافاصله به همراه عوامل امدادی و آتش نشانی در محل حاضر شدند، افزود: با توجه به گستردگی آتش سوزی مأموران این سرکلانتری به همراه پلیس راهور مسیر ورودی و خروجی‌های منتهی به بازار را مسدود و سریعاً شهروندان حاضر در محل و کسبه را خارج کردند.

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران تصریح کرد: عوامل آتش نشانی آتش را مهار و در بررسی اولیه مشخص شد ۱۲ باب مغازه دچار خسارت و حریق شده و یکی از نگهبانان بازار به صورت سطحی دچار سوختگی شده که به بیمارستان منتقل شده است.

سرهنگ امیری با بیان اینکه علت آتش سوزی تاکنون مشخص نشده و در حال بررسی است در پایان خاطرنشان کرد: آتش کاملاً مهار شده و در حال روان سازی ورود و خروجی بازار هستیم.
منبع: مهر

۱۴۰۰/۱۱/۲۳

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...