نسخه چاپی

اسد ، جنگ رسانه ای را به غرب باخت

عکس خبري - اسد ، جنگ رسانه اي را به غرب باخت

بشار اسد رییس جمهور سوریه در مصاحبه ای با كانال 24 روسیه با اشاره به اینكه كشورهای حامی مخالفان مسلح حكومت سوریه، در سه سال و نیم گذشته در همه جبهه ها شكست خورده اند افزود تنها جنگ رسانه ای را به غرب باخته است.

به گزارش نما به نقل از عصر ایران رییس جمهور سوریه با اشاره به اینکه ارتش سوریه طرح خود را برای باز پس گیری تمامی نقاط اشغال شده سوریه آغاز کرده است، گفت: برخی تروریست های مسلح که در سوریه هستند در کوزوو و در کمپ هایی مخصوص آموزش جنگ چریکی شهری دیده و به سوریه اعزام می شوند.اسد توضیحات بیشتری درباره کمپ کوزوو ارایه نکرد.

گفتنی است پیشتر نیز ویتالی چورکین نماینده روسیه در سازمان ملل در نشست شورای امنیت ملل متحد درباره آموزش گروه های مسلح در کوزوو مطالبی گفته و با اشاره به این حقیقت که کوزوو جزء کشورهایی است که در قالب نیروهای حافظ صلح سازمان ملل فعالیت دارد، از دولت کوزوو خواسته بود جلوی این قبیل اقدامات را بگیرد.

بشار اسد همچنین در مصاحبه خود اعلام کرد تمامی سناریوهایی را که علیه کشورش طراحی شده است، به اطلاع افکار عمومی جهان خواهد رساند.

رییس جمهور سوریه تاکید کرد مهم ترین و مشکل ترین بخش مبارزه با تروریسم و افراط گرایی در سوریه مقابله با گروه های تروریستی است که آموزش جنگ پارتیزانی دیده اند و از سوی کشورهای مخالف حکومت سوریه حمایت و پشتیبانی می شوند.

۱۳۹۳/۷/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...