نسخه چاپی

واكنش رسانه‌های اسرائیلی به سفر بشار اسد به تهران

عکس خبري -واکنش رسانه‌هاي اسرائيلي به سفر بشار اسد به تهران

رسانه‌های اسرائیلی به سفر بشار اسد رئیس‌جمهور سوریه به ایران واكنش نشان دادند.

به گزارش نما، رسانه‌های اسرائیلی در واکنش به سفر بشار اسد رئیس جمهور سوریه به تهران اعلام کردند این سفر نشان می‌دهد اتحاد میان ایران و سوریه باقی خواهد ماند و قدرتمندتر خواهد شد.

اسد روز یکشنبه در سفر به تهران با امام خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی و سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور کشورمان دیدار کرد.

روابط تاریخی بیمابین سوریه و ایران، همکاری های دوجانبه و هم اندیشی مشترک درباره مسائل و مشکلات و چالش های پیش روی منطقه و آخرین تحولات بین المللی در این دیدارها مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفت.

روابط تاریخی بیمابین سوریه و ایران وهمکاری های دوجانبه و هم اندیشی مشترک درباره مسایل و مشکلات و چالش های پیش روی منطقه علاوه بر مواضیع و مسایل مورد توجه مشترک و آخرین تحولات اوضاع در عرصه های منطقه ای بین المللی در این دیدار مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار آقای بشار اسد رئیس‌جمهور سوریه و هیئت همراه، مقاومت و ایستادگی ملت و نظام سوریه و پیروزی در یک جنگ بین‌المللی را زمینه‌ساز افزایش اعتبار و سرافرازی سوریه دانستند و تأکید کردند: با توجه به روحیه و نشاط و اراده بالا در شخص رئیس‌جمهور و دولت ایران برای گسترش همکاری‌ها با سوریه، باید تلاش کرد روابط دو کشور بیش از گذشته ارتقاء یابد.

رهبر انقلاب با اشاره به موفقیت‌های بزرگ سوریه در میادین سیاسی و نظامی گفتند: سوریه امروز، سوریه قبل از جنگ نیست، اگرچه آن زمان خرابی‌ها نبود اما احترام و اعتبار سوریه اکنون بسیار بیشتر از گذشته است و همه به این کشور به‌عنوان یک قدرت نگاه می‌کنند.
منبع: تسنیم

۱۴۰۱/۲/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...