نسخه چاپی

افزایش سرطان در ایران

دبیر اجرایی نهمین كنگره بین المللی كلینیكال آنكولوژی با بیان اینكه 90 درصد بیماران سرطانی علاوه بر جراحی به درمان های مكمل نیاز دارند، افزود:میزان مبتلایان به سرطان در ایران نسبت به كشورهای دیگر در حال افزایش است.

به گزارش نما به نقل از ایرنا، دکتر سمیرا ازقندی با بیا اینکه انجمن رادیوتراپی و انکولوژی ایران تلاش می کند با صرفه ترین و مناسب ترین راه درمان را بیان کند، افزود:به علت تکنولوژی های پیشرفته ای که درگیر سرطان هستند هر ساله وضعیت کشور در زمینه این تکنولوژی توسط انجمن مورد ارزیابی قرار می گیرند.

ازقندی در خصوص برگزاری نهمین کنگره سالانه کلینیکال انکولوژی اظهار کرد:در این همایش متخصصان ایرانی و خارجی از اتریش، فرانسه و آلمان حضور دارند و پیرامون روش های جدید شیمی درمانی و روش های دیگر در این زمینه بحث و تبادل اطلاعات می کنند.

وی با اشاره به اینکه در همایش کلینیکال انکولوژی به سرطان های دستگاه ادراری،سینه و گوارشی می پردازیم،افزود: این کنگره سعی دارد در زمینه درمان های مختلف سرطان و آگاهی دادن به درمان های تیمی اخرین یافته های علمی رابه مخاطبان ارایه می کند.

دبیر اجرایی نهمین کنگره بین المللی کلینیکال آنکولوژی گفت: نهمین کنگره سالانه کلینیکال انکولوژی متخصصان اورولوژیست، دستگاه گوارش، جراح و پاتالوژیست همچنین متخصصین زنان و زایمان در طی روزهای 16 تا 18 مهر ماه در کتابخانه ملی ایران به تبادل نظر در زمینه سرطان می پردازند.

۱۳۹۳/۷/۱۵

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...