نسخه چاپی

بهروز سلطانی: پرسپولیس مریض است

سرمربی موقت تیم امید پرسپولیس گفت: با وجود اینكه حسین عبدی به من اعلام كرده این مسئولیت را به صورت دائم قبول كنم اما تمایلی برای این كار ندارم.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، بهروز سلطانی در مورد اینکه شنیده می‌شود قرار است به عنوان سرمربی تیم امیدهای پرسپولیس شود اظهار داشت: بعد از اخراج حسن‌زاده من به عنوان بزرگتر و ریش سفید تیم مشغول تمرین دادن تیم هستم. با وجود اینکه حسین عبدی به من اعلام کرده این مسئولیت را به صورت دائم قبول کنم اما تمایلی برای این کار ندارم چون تخصص من چیز دیگری است.

وی ادامه داد: امروز به باشگاه رفته بودم اما چون عبدی در کیش است و منتقمی هم به اسپانیا رفته حکمی صادر نشده هرچند خودم دوست دارم همچنان با دروازه‌بان‌ها کار کنم.

سرمربی موقت تیم امید پرسپولیس در خصوص اینکه چه گزینه‌هایی برای سرمربیگری در این تیم وجود دارد، خاطرنشان کرد: جمشید شاه‌محمدی، قنبرپور و چند گزینه دیگر مد نظر باشگاه هستند که باید ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد. باز هم تأکید می‌کنم خودم تمایلی برای این پست ندارم.

سلطانی درباره درگیری رضا حقیقی و نادر باقری در اردوی کیش پرسپولیس گفت: از شنیدن این مسئله ناراحت شدم. متأسفانه پرسپولیس مریض است و مشکلات فراوانی در تیم وجود دارد. چند بازیکن با دایی هستند و چند بازیکن با شخص دیگری، تیم مشکل مهره و بازیکن دارد به خاطر همین می‌گویم پرسپولیس مریض است. امیدوارم عبدی و درخشان زودتر تیم را جمع و جور کنند.

۱۳۹۳/۷/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...