نسخه چاپی

اهداف حزب الله از حمله به نیروهای گشتی اسرائیل

در حمله توپخانه ای اسرائیل به منطقه شعبای لبنان، حزب الله و كمیته مشتركی از ارتش لبنان و نیروهای واكنش سریع سازمان ملل به تحقیق در نوع سلاح به كار رفته در این حملات پرداختند. نتیجه این تحقیقات استفاده اسرائیل از بمب های خوشه ای را تایید كرد.

به گزارش نما به نقل از جام نیوز، روزنامه الیوم السابع نوشت: بعد از آنکه حزب الله لبنان مسئولیت حمله به تانک زرهی و نیروهای گشتی ارتش اسرائیل را به عهده گرفت، رهبران حزب الله هدف از این حمله را در رسانه های عربی منتشر کردند.





این روزنامه مصری در ادامه نوشت: رهبران حزب الله هدف از این اقدام را نمایش قدرت حزب الله عنوان کردند و می خواستند به مخالفان نشان دهند که نیروهای مقاومت قادر هستند تا در چند جبهه علیه دشمن جنگ کنند. از آنجا که مخالفان حزب الله در رسانه ها از تحلیل رفتن قدرت این حزب برای مواجه با اسرائیل به سبب نبرد با داعش سخن به میان آورده بودند، رهبران حزب الله با این اقدام ثابت کردند که نیروهای مقاومت قادر هستند تا پاسخ محکمی به تجاوزات احتمالی اسرائیل بدهند.





بعد از پاسخ اسرائیل به حملات حزب الله تحقیقات از مواد تشکیل دهنده بمب ها و خمپاره هایی که به جنوب لبنان توسط اسرائیل به کار رفته است آغاز شد. در حمله توپخانه ای اسرائیل به منطقه شعبای لبنان، حزب الله و کمیته مشترکی از ارتش لبنان و نیروهای واکنش سریع سازمان ملل به تحقیق در نوع سلاح به کار رفته در این حملات پرداختند. نتیجه این تحقیقات استفاده اسرائیل از بمب های خوشه ای را تایید کرد.

۱۳۹۳/۷/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...