نسخه چاپی

رواج آقازاده‌پروری در دانشگاه آزاد

عکس خبري -رواج آقازاده‌پروري در دانشگاه آزاد

نماینده دماوند در مجلس تأكید كرد: فتنه‌گران در دانشگاه آزاد رفت و آمد دارند و آقازاده‌پروری در دانشگاه آزاد در حال رواج یافتن است كه باید شورایعالی انقلاب فرهنگی نسبت به عملكرد این دانشگاه توجه ویژه‌ای داشته باشد.

به گزارش نما به نقل از فارس، حمیدرضا مشهدی‌ عباسی نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز خانه ملت با تشکر از رئیس مجلس و رئیس‌ جمهور و برنامه‌ریزی صورت گرفته برای تعامل بیشتر دولت و مجلس اظهار داشت: رئیس‌ جمهور دیشب دولت یازدهم را دولت راستگویان نام نهاد، در حالی که رئیس‌ جمهورهای گذشته نیز چنین بحثی را مطرح می‌کردند، در هر صورت ما شکی از راستگویی وی نداریم، اما توقع داریم عملکرد و گفتار زیرمجموعه‌های وی به ویژه افراد منصوب به رئیس‌ جمهور در جهت راستگویی باشد.

وی با یادآوری اینکه انتقادات مجلس برای بهتر شدن اوضاع اقتصادی کمک به مردم است، افزود: مردم از ما مسکن، امنیت، شغل، رفاه و حفظ فرهنگ ایران اسلامی را خواستارند که لازم است دولت در این زمینه تلاش کند.

مشهدی‌ عباسی در بخش دیگری از سخنانش خطاب به رئیس دانشگاه آزاد که به جای کیفیت‌بخشی با شعارهای خود منجر به بر هم زدن سیستم دانشگاه و بحث دانشگاه علوم تحقیقات سبب ایجاد مشکلاتی شده است، تأکید کرد: رد صلاحیت‌شده‌ها و فتنه‌گران در دانشگاه آزاد رفت و آمد دارند و آقازاده‌پروری در دانشگاه آزاد در حال رواج یافتن است که لازم است شورایعالی انقلاب فرهنگی نسبت به عملکرد این دانشگاه توجه ویژه‌ای داشته باشد.

وی در ادامه خطاب به وزیر راه و شهرسازی گفت: در زمینه احداث کمربندی دماوند در منطقه کیلان مکاتباتی صورت گرفته است، بخش خصوصی پیگیری این کمربندی را انجام دهد تا مشکلات آن حل شود.

۱۳۹۳/۷/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...