نسخه چاپی

لغو تحریم ها بیهودگی آنها را ثابت كرد

رئیس كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی درباره لغو برخی تحریم‌ها از سوی اتحادیه اروپا و وزارت دارایی انگلیس، گفت: این مسأله نشان می‌دهد كه تحریم‌ها تأثیرگذاری باهدفی نداشته و بیهودگی آن را بیشتر متوجه شده‌اند.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، علاءالدین بروجردی درباره لغو تحریم شرکت ملی نفتکش ایران از سوی اتحادیه اروپا و همچنین لغو تحریم چند موسسه از سوی وزارت دارایی بریتانیا، گفت: از زمانی که فضای جدیدی ایجاد شد و به سمت مذاکره پیش رفتیم واقعیت این است که پیچ و مهره‌های تحریم روز به روز سست‌تر شده و فضا برای اینکه تعامل مشترک صورت گیرد مهیاتر شده است.

وی تصریح کرد: به همین دلیل ملاحظه می‌شود که اکثر هیأت‌های اروپایی که در کشور حضور پیدا می‌کنند تیم تجاری نیز همراه خود دارند که در این زمینه تبادل نظر و مذاکراتی هم انجام می‌شود.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: این مسأله نشان می‌دهد تحریم‌ها تأثیرگذاری باهدفی نداشته و بیهودگی آن را بیشتر متوجه شده است و از سوی دیگر احساس می‌کنم که با وجود تحریم بسیاری از فرصت‌های تجاری و اقتصادی کشورهایشان را از دست می‌دهند و بازنده می‌شوند.

۱۳۹۳/۷/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...