نسخه چاپی

حزب الله انتقامش را از اسرائیل گرفت

یك روزنامه كویتی روز جمعه با انتشار گزارشی مدعی شد حمله روز سه شنبه حزب الله به نیروهای اسراییلی در مرز لبنان به دستور ایران و در پاسخ به انفجار یكشنبه هفته گذشته در سایت پارچین بوده است.

به گزارش نما، روزنامه اسراییلی "هاآرتص" به نقل از روزنامه کویتی الرای مدعی شد ، انفجار هفته گذشته در سایت پارچین تهران خرابکاری اسراییل بوده است و از این رو ایران به حزب الله دستور داده به نیروهای اسراییلی حمله کند. در این حمله دو سرباز اسراییلی زخمی شدند.

حزب الله پس از حمله روز سه شنبه به نیروهای اسراییلی در مرز لبنان ، مسئولیت این حمله را بر عهده گرفت. در پاسخ به این حمله نیروهای اسراییلی مناطقی از جنوب لبنان را بمباران کردند.

الرای می نویسد: ادعای خرابکاری اسراییل در سایت پارچین به نقل از برخی منابع آمریکایی و اروپایی است و دیگر منابع این ادعا را تایید نکرده اند.

گفتنی است رسانه های غربی در چند روز گذشته انفجار هفته گذشته در پارچین را مشکوک و آن را اقدامی احتمالا خرابکارانه دانسته اند.

برخی رسانه های اسراییل نیز مدعی شده اند آثار انفجار حتی از تصاویر ماهواره ای نیز قابل مشاهده است. در این انفجار دو نفر کشته شدند.

سایت پارچین در 30 کیلومتری جنوب شرق تهران قرار دارد.

۱۳۹۳/۷/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...