نسخه چاپی

رئیس ستاد كل نیروهای مسلح :

بوی توطئه به مشام می رسد

رئیس ستاد كل نیروهای مسلح با اشاره به پیچیدگی حوادث و وقایع جاری و لزوم هوشمندی و هوشیاری در قبال پشت پرده ائتلاف نمایشی گفت: بوی توطئه ای به مشام می رسد كه مردم كوبانی فدا شوند تا سرپلی زمینی برای حضور نظامی ائتلاف در سوریه فراهم شود.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، سردار سرلشکر بسیجی حسن فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در واکنش به قتل عام مردم مسلمان کرد در کوبانی توسط داعش اظهار داشت: ما از این قتل عام بسیار نگران هستیم و آن را فاجعه ای جنایت بار برای بشریت می دانیم.

وی افزود: متأسفانه نیروهای ائتلاف بمباران های هوایی را گزینشی و موجب تسریع پیشرفت عملیات داعش قرار داده اند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با تأکید بر ضرورت کمک رسانی به مردم مظلوم کوبانی تصریح کرد: کشور همسایه که نزدیک مرز رسیدن کمک به مردم مظلوم کوبانی است راه را بسته است و از کمک رسانی به آنها جلوگیری می کند.

فیروزآبادی با اشاره به اینکه مقاومت در کوبانی به شدت ادامه دارد تأکید کرد: اگر به مردم مظلوم کوبانی کمک رسانی شود آنها خواهند توانست انشاءالله داعش را از کوبانی دور کنند.

وی با اشاره به پیچیدگی حوادث و وقایع جاری و لزوم هوشمندی و هوشیاری در قبال پشت پرده ائتلاف نمایشی گفت: بوی توطئه ای به مشام می رسد که مردم کوبانی فدا شوند تا سرپلی زمینی برای حضور نظامی ائتلاف در سوریه فراهم شود.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با تأکید بر اهمیت اعتراض و محکومیت جنایات کوبانی تصریح کرد: داعش در این میان مزدوری بیش نیست و نیک اندیشان جهان و مسلمانان مصلح و خیرخواه در همه سرزمین های اسلامی بایستی به این وضع اعتراض کنند چراکه تنها راه نجات مردم کوبانی فریادهای آنها در جهان خواهد بود.

۱۳۹۳/۷/۱۹

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...