نسخه چاپی

روز خونین داعشی‌ها در عراق و سوریه

درگیری‌ها در صلاح‌الدین عراق و عین‌العرب سوریه طی ۲۴ ساعت گذشته به كشته شدن بیش از ۱۲۰ نفر از اعضای گروه تكفیری داعش منجر شد.

به گزارش نما،‌ منابع عراقی گزارش دادند که 60 نفر عناصر تکفیری داعش از جمله چندین سرکرده در حملات هوایی ارتش در جنوب تکریت طی 24 ساعت گذشته کشته شدند.

منابع نظامی ارتش عراق گزارش دادند که 27 نفر از عناصر داعش نیز امروز در حملات هوایی ارتش به دو منطقه «الضلوعیه» و «عزیز بلد» در جنوب تکریت از پای درآمدند.

یک منبع نظامی دیگر ارتش عراق گزارش داد که 30 عنصر داعش شب گذشته در بمباران هوایی ارتش به منزل عناصر داعش در منطقه «بیشکان» الضلوعیه کشته شدند.

از سوی دیگر، شهر عین‌العرب (کوبانی) در شمال سوریه در مرز با ترکیه نیز عصر شنبه بخصوص در گذرگاه «مرشد بینار» شاهد تشدید درگیری‌ها میان نیروهای دفاع کُرد و نیروهای تکفیری داعش بود.

پس از آنکه برخی رسانه‌ها مدعی شدند که گروهک داعش بر حدود 40 درصد شهر کوبانی کنترل پیدا کرده است، اقدامات دفاعی نیروهای کُرد افزایش پیدا کرد.

بنا بر این گزارش، نبرد تک‌تیراندازهای دو طرف درگیری، اتفاق جدیدی در نبردهای این شهر است. تک‌تیراندازان دو طرف، در ساختمان‌های مقابل هم موضع گرفته‌اند و علاوه بر رصد تحرکات یکدیگر، درگیری‌ را وارد مرحله‌ای جدید کرده است.

نیروهای مبارز کُرد کوبانی(عین العرب) امروز اعلام کردند که در درگیری‌های شمال و غرب شهر، موفق شدند 68 فرد مسلح داعش را از پای در آورند.

۱۳۹۳/۷/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...