نسخه چاپی

بنيامين نتانياهو:

"بشار اسد" باید نابود شود

عکس خبري -"بشار اسد" بايد نابود شود

نخست وزیر رژیم صهیونیستی با بیان اینكه توافقنامه صلح با مصر عامل اصلی ثبات در خاورمیانه است نابودی نظام بشار اسد در سوریه را مورد تاكید قرار داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، بنیامین نتانیاهو در گفتگو با روزنامه "بیلد" آلمان اعلام کرد که تداوم معاهده صلح میان این رژیم و مصر یک منفعت حیاتی برای طرفین به شمار می رود.

وی با اشاره به معاهده صلح کمپ دیوید میان مصر و اسراییل گفت: توافقنامه صلح با مصر عامل اصلی ثبات در خاورمیانه بود که بیش از 30 سال ادامه داشت.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره انتخابات درکشورهای عربی گفت: این انتخابات به مثابه آزمایش واقعی دموکراسی در خاورمیانه در پی بهار عربی به شمار می رود.

نتانیاهو درباره انتخابات ریاست جمهوری مصر و نامزد مورد دلخواه آن رژیم نیز گفت: ما از هر رئیس جمهور جدیدی که پایبند به معاهده صلح باشد حمایت می کنیم. این انتخابات 2 روی یک سکه است که یک روی آن نهادینه کردن دموکراسی و روی دیگر نهادینه کردن حق مردم برای تظاهرات مسالمت آمیز است.

وی در بخش دیگر سخنان خود با هدف سرپوش گذاشتن بر جنایات ضد بشری رژیم صهیونیستی رویدادهای سوریه را اقداماتی سرکوبگرانه از سوی نظام "بشار اسد" توصیف کرد و گفت: محکوم کردن نظام سوریه کافی نیست بلکه باید برای نابودی این نظام تلاش کرد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه مدعی شد که نظام سوریه مشروعیت خود را از دست داده و تلاش می کند از راه های غیر مشروع همچون کشتار یا بازداشت مخالفان اهداف نامشروع خود را محقق کند.

ادعاهای بنیامین نتانیاهو درباره سوریه در حالی مطرح می شود که رژیم صهیونیستی از هر روش غیر انسانی برای اهداف توسعه طلبانه و تجاوزکارانه خود در منطقه به ویژه در فلسطین استفاده می کند.

۱۳۹۱/۳/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...