نسخه چاپی

تكذیب حمله به آیت الله مكارم در جشن غدیر

«محافظین او را گرفته و به خارج هدایت كردند و تا امروز عصر نیز آزاد بود و شنیده شد كه او را به تازگی دستگیر كرده اند. نه توطئه ای در كار بود و نه برنامه خاصی.»

به گزارش نما به نقل از ایرنا: دفتر آیت الله مکارم شیرازی از مراجع قم اعلام کرد: در مجلس جشنی که به مناسبت عید سعید غدیر و عمامه گذاری گروهی از طلاب در دفتر حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی (مدظله) تشکیل شده بود، جریانی پیش آمد که متأسفانه بعضی از سایت ها آن را نادرست نقل کرده بودند.

در اطلاعیه سایت آیت الله مکارم افزوده شده است: جریان از این قرار بود، فردی که ناراحتی روانی دارد و بارها به دفتر معظّم له مراجعه کرده و به او کمک نموده بودند، روز دوشنبه هم شاید برای گرفتن کمک وارد مجلس شد و از آنجا که ازدحام جمعیت بسیار زیاد بود محافظین به او پیشنهاد کردند که در همان پایین مجلس بنشیند که عصبانی شد و با کفش خود محکم به یکی از محافظین کوبید و به طرف جایگاهی که معظّم له نشسته بودند، حرکت کرد.

«محافظین او را گرفته و به خارج هدایت کردند و تا امروز عصر نیز آزاد بود و شنیده شد که او را به تازگی دستگیر کرده اند. نه توطئه ای در کار بود و نه برنامه خاصی.»

در پایان این مطلب آمده است: امیدواریم ناقلان اخبار تقوای خبرنگاری را در کار خود بیشتر رعایت کنند و از مرکز اصلی خبر، خبر را دریافت دارند.

۱۳۹۳/۷/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...