نسخه چاپی

آرزوی پرسپولیسی هنرمند بیمار

مسئولان باشگاه پرسپولیس دیروز با حضور در منزل حاج سید مرتضی احمدی از او عیادت كردند و عید را به وی و خانواده‌اش تبریك گفتند.

به گزارش نما، مرتضی احمدی از هواداران و تماشاگران قدیمی پرسپولیس و از اساتید هنر نمایش، بازیگری و دوبله، دو ماهی است که در بستر بیماری به سر می‌برد.

بهروز منتقمی، مهدی خواجوند و مجتبی جانعلی امروز به همین مناسبت و برای تبریک عید غدیر در منزل وی حضور پیدا کردند.

منتقمی، پس از این ملاقات گفت: حاج سید مرتضی احمدی پدر معنوی هواداران پرسپولیس است. او چه برای باشگاه پرسپولیس و چه به عنوان یک پیشکسوت هنر برای ما و کشور ایران گنجینه‌ای ارزشمند به حساب می‌آید.

متاسفانه کمی دیر مطلع شدیم ایشان دو ماهی است که به دلیل کسالت در منزل بستری هستند. او کسی است که از پیرهای صد ساله تا کودکان کم سن و سال از بازی و صدای او خاطره دارند.

ما به محض اطلاع، عید غدیر را فرصت خوبی برای حضور در محضر ایشان و عیادت دیدیم. جالب اینکه وی خاطرات بسیار شیرینی از پرسپولیس نقل کرد و مهمترین دغدغه او مسائل اخلاقی جامعه و فوتبال بود.

وی تعریف کرد که اکثر بازی‌های پرسپولیس را در ورزشگاه می‌دید و تمایل داشت پس از بهبودی یک بار دیگر برای تماشای بازی پرسپولیس به ورزشگاه بیاید. ما هم امیدواریم به زودی ایشان را یک بار دیگر در جامعه هنری حاضر ببینیم و همچنین از پیشکسوتان پرسپولیس و تئاتر و سینما می‌خواهیم حتماً به دیدن استاد بروند.

مرتضی احمدی هم در جریان ملاقات خطاب به مسئولان پرسپولیس گفت: دلم برای پرسپولیس تنگ می‌شود. دلم می‌خواهد یکبار دیگر بازی‌های پرسپولیس را در ورزشگاه ببینم. این روزها بیش از هر چیز نگران بداخلاقی‌ها در فوتبال بویژه توسط برخی از بازیکنان هستم.

امیدوارم بازیکنان پرسپولیس با نگاه به گذشته این باشگاه و فلسفه آن جزء بازیکنان خوش اخلاق فوتبال ایران باشند که بیشتر از هر چیز به این افتخار می‌کنیم. پرسپولیس برای خانواده‌ها است و برای دوست داشتن آن هیچ محدودیتی وجود ندارد.

وی افزود: فکر می‌کنم پرسپولیس امسال کار خیلی سختی پیش رو دارد و باید برای دیدن تیمی ایده‌آل یک سال صبر کنند. جوان‌های خوبی داریم، کادر فنی خوبی هم حضور دارد و با حضور یکی دو چهره بزرگ در تیم، قطعاً خاطرات شیرین گذشته تکرار می‌شود.

مرتضی احمدی پس از آنکه خاطراتی درباره نحوه تشکیل تیم راه آهن که خود نیز در آن دخالت داشت، گفت: به هواداران و اهالی هنر بگویید مرتضی احمدی به شدت کسالت دارد و در خانه بستری است.

۱۳۹۳/۷/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...