نسخه چاپی

همایش احزاب باید در چارچوب نظام باشد

در دومین همایش شهدای تداركات و پشتیبانی سپاه محمد رسول الله (ص) محمد اسماعیل كوثری نماینده مردم تهران طی سخنان كوتاهی در این یادواره اخلاص را بزرگترین سرمایه شهدای تداركات دانست و تصریح كرد: اخلاص شهدای تداركات در عرصه های مختلف دفاع مقدس بزرگترین شاخصه آن ها بود. در دومین همایش شهدای تداركات و پشتیبانی سپاه محمد رسول الله (ص) محمد اسماعیل كوثری نماینده مردم تهران طی سخنان كوتاهی در این یادواره اخلاص را بزرگترین سرمایه شهدای تداركات دانست و تصریح كرد: اخلاص شهدای تداركات در عرصه های مختلف دفاع مقدس بزرگترین شاخصه آن ها بود. استاندار تهران با بیان اینكه مشكلی برای اعطای مجوز احزاب و تشكل‌ها نداریم گفت: همه احزابی كه در چارچوب نظام فعالیت كنند مجوز برگزاری همایش را دریافت خواهند كرد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، سیدحسین هاشمی استاندار تهران در حاشیه مراسم ختم صبیه حجت‌الاسلام تقوی در مورد اقدامات استانداری تهران برای ارائه مجوز جهت برگزاری همایش‌ها، گفت: ما هیچ مشکلی با برگزاری همایش‌هایی که در چارچوب نظام باشند، نداریم و مجوزهای لازم برای آنها صادر می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا حمایت از سران فتنه می‌تواند در اعطای مجوز برای برگزاری همایش به احزاب و تشکل‌ها تأثیرگذار باشد، گفت: باید تشکل‌ها در چارچوب‌های نظام فعالیت کنند و تأکید ما این است که تشکل‌هایی که در چارچوب نظام فعالیت می‌کنند، اقدامات آینده را انجام دهند.

۱۳۹۳/۷/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...