نسخه چاپی

واكنش معاون رییس جمهور به اسیدپاشی زنان

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: لازم است تدابیری به منظور مقابله با خشونت علیه زنان اتخاذ شود و این تدابیر باید در حوزه بازدارندگی قانونی و حمایتی باشد.

به گزارش نما، شهیندخت مولاوردی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این مطالب اظهارکرد: در معاونت امور زنان نیز تدابیری را مدنظر قرار داده‌ایم و در چارچوب لایحه تامین امنیت زنان به این موضوع پرداخته‌ایم. فعالیت‌هایی را نیز در زمینه توانمندسازی زنان به منظور بازدارندگی از خشونت علیه زنان انجام می‌دهیم.

وی تاکید کرد: امنیت در هر سطحی پیش شرط هر فعالیتی برای زنان است و لازم است زنان توانمند شوند کهبه منظور توانمندسازی زنان و حضور جدی آنها در برنامه‌های توسعه‌ای لازم است به امنیت آنان نیز توجه کنیم.

مولاوردی با بیان اینکه متلک گویی، اسید پاشی و غیره مصداق خشونت علیه زنان در اجتماع و جامعه است، گفت: زنان باید چه در حریم خصوصی و چه در جامعه از خشونت در امان باشند و قربانی یکی از اشکال خشونت قرار نگیرند.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده اضافه کرد: یکی از اشکال خشونت علیه زنان "آزار رسانی در اماکن عمومی و پارک‌ها" است که تجاوز و سایر تعرضات جنسی از اشکال شدیدتر این خشونت محسوب می‌شود و لازم است تدابیر لازم برای مقابله با این نوع پدیده‌های" فراگیر اجتماعی" اتخاذ شود

۱۳۹۳/۷/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...