نسخه چاپی

نظر مجیدی در مورد قهرمان شدن و دربی

به گزارش نما به نقل از فیفا دی، میثم مجیدی که تا کنون 5 گل برای استقلال خوزستان به ثمر رسانده درباره بازی با فجر سپاسی در جام حذفی و گلزنی اش گفت : بازی بسیار خوبی بود ، در همان نیمه اول کار را تمام کردیم و در نیمه دوم روی یک ضربه آزاد گل خوردیم اما خدارا شکر توانستیم صعود کنیم. در دقیقه 17 توانستم گلزنی کنم و خدا را شاکرم که بعد از اتفاقات بازی با راه آهن به من کمک کرد تا آن پنالتی های از دست رفته را از یاد ببرم و دل هواداران را شاد کنم.

وی در مورد زدن پنالتی در بازی با فجر توسط دیاوارا گفت : خطای پنالتی روی خود من انجام شد ، اما به خاطر اینکه دیاوارا چند روزی بود که پدر شده بود و می خواستیم پایش به گل زنی باز شود ، پنالتی را به او دادیم و خوشبختانه گل شد و امیدوارم از این به بعد هم گل های بیشتری برای ما بزند.

دفاع چپ استقلال خوزستان درباره هدف تیمشان در جام حذفی گفت : ما به اندازه ی همه ی تیم ها شانس داریم و باید در بازی بعد با ذوب آهن بازی کنیم.در سمت ما تیم های خوب استقلال ، پرسپولیس و سپاهان هستند و ما می خواهیم تا جایی که ممکن است به جلو برویم و نتیجه ی خوبی بگیریم شاید بتوانیم قهرمان شویم.

مجیدی درباره دربی این هفته خوزستان گفت : سه شنبه بازی سختی برابر نفت مسجدسلیمان داریم و امیدوارم که بتوانیم با برد جایگاهمان را بهتر کنیم و هوادارانمان را خوشحال به خانه برگردانیم.

۱۳۹۳/۷/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...