نسخه چاپی

پرسپولیس از این دربی ترس دارد/ استقلال فقط به دنبال قهرمانی است

عکس خبري -پرسپوليس از اين دربي ترس دارد/ استقلال فقط به دنبال قهرماني است

پیشكسوت آبی پوشان با اشاره به در پیش بودن دربی گفت: استقلال در بهترین شرایط قرار دارد و شخصیت قهرمانی در این تیم كاملا شكل گرفته است. حالا آنها به هیچ چیز جز قهرمانی فكر نمی‌كنند.

به گزارش نما، با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال، لیگ برتر هم به روزهای حساس خود نزدیک می‌شود و یکی از حساس‌ترین رویدادهای ورزش ایران که تقابل بین دو تیم استقلال و پرسپولیس باشد هم در یکی از آخرین روزهای سال رقم می‌خورد. سرخابی‌ها در حالی در چارچوب هفته بیست و سوم به مصاف هم می‌روند که رده‌های اول و دوم جدول را در اختیار دارند و چه بسا این بازی در سرنوشت قهرمان لیگ برتر هم تاثیر گذار باشد.

افشین حاجی پور پیشکسوت آبی پوشان در خصوص این بازی اظهار داشت: شرایط جدول به گونه‌ای است که بسیار بعید است تیمی به جز استقلال و پرسپولیس قهرمان این فصل شود و برای همین این بازی اهمیت فوق العاده ای دارد. در صورت پیروزی استقلال شاید بتوان گفت سرنوشت لیگ همین جا مشخص و قهرمانی استقلال بسیار محتمل می‌شود. اما پیروزی پرسپولیس می‌تواند تنور رقابت را تا پایان فصل داغ‌تر کند.
پیشکسوت آبی پوشان بیان داشت: استقلال در بهترین فرم خود قرار دارد و این تیم کاملاً شخصیت قهرمانی پیدا کرده است. همین موضوع باعث بالا رفتن اعتماد به نفس آبی پوشان و ترس سرخ پوشان از این دربی شده است. بدیهی است که شاگردان مجیدی با استرس کمتری وارد این بازی شوند و این می‌تواند کارایی آنها را بیش از پیش کند. اتفاقی که برعکس آن در اردوی پرسپولیس رخ می‌دهد.

پرسپولیس از این دربی ترس دارد/ استقلال فقط به دنبال قهرمانی است

وی افزود: نتایج خوب استقلال و عملکرد بازیکنان خارجی این تیم از یک سو باعث رضایت خاطر هواداران این تیم شده و از سوی دیگر باعث ایجاد فشار از سوی هواداران رقیب بر کادر فنی و مدیریت این تیم شده است و همه این عوامل می‌تواند در شکل‌گیری نتیجه دربی اثرگذار باشد.

مدافع اسبق آبی پوشان تاکید کرد: مجیدی ابزار پیروزی در این بازی را در اختیار دارد و باید از این ابزار به موقع و به بهترین شکل استفاده نماید و اطمینان داشته باشد که در پایان هم دست پر از میدان خارج می‌شود.

کارشناس فوتبال در خصوص حضور رافائل سیلوا و اضافه شدن او به خط دفاعی آبی پوشان گفت: چقدر به موقع این اتفاق افتاد و چه خوب بازیکنی به تیم اضافه شد. سیلوا در همان بازی اول نشان داد بهترین خرید برای خط دفاعی بود و حالا دغدغه‌های مجیدی هم برای پر کردن خلا مدافعانی که دیگر نیستند بر طرف شده است.

حاجی پور تصریح کرد: استقلالی‌ها باید تمام انرژی شان را برای موفقیت در این بازی بگذارند چون چه بخواهیم چه نخواهیم این مهم‌ترین بازی فصل است و قطعاً در سرنوشت نهایی لیگ هم بسیار اثرگذار می‌باشد.
منبع: مهر

۱۴۰۰/۱۲/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...