نسخه چاپی

زمان قرعه‌كشی لیگ برتر فوتبال، آغاز لیگ و سوپرجام

عکس خبري -زمان قرعه‌کشي ليگ برتر فوتبال، آغاز ليگ و سوپرجام

رییس كمیته مسابقات لیگ می‌گوید به دلیل فشردگی مسابقات منتهی به جام جهانی فاصله بین بازی‌های لیگ ۵ روزه یا ۶ روزه خواهد بود.

به گزارش نما، سهیل مهدی، مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ فوتبال در جلسه هم‌اندیشی مربیان اظهار کرد: این جلسات هم به مربیان و هم به ما در برگزاری مسابقات می‌تواند کمک کند. سازمان لیگ خانه همه فوتبالی‌هاست.

مهدی در خصوص تاریخ شروع لیگ توضیح داد: تاریخ شروع لیگ تقریبا نهایی شده و یکی، دو نظر بود که سعی می کنیم با توجه به آن‌ها تغییراتی را انجام می‌دهیم که البته نظر سرمربی تیم ملی هم مهم است. تا سه‌شنبه تاریخ نهایی شروع لیگ اعلام می‌شود و به متناسب آن، زمان قرعه‌کشی را هم اعلام خواهیم کرد.

وی درباره تاریخ سوپرجام عنوان کرد: اصلی‌ترین نکته این جلسه همین بود که به دلیل شروع لیگ همزمان با محرم و همچنین نزدیکی آن با فیفادی‌های تیم ملی، برای برگزاری این دیدار کمی به مشکل برمی‌خوریم. ایده‌آل‌ترین حالت ممکن برای ما این است که پیش از لیگ، سوپرجام را برگزار کنیم اما اگر مساعدت سرمربی تیم ملی رخ نداد، تاریخ دیگری را برای آن هماهنگ می‌کنیم.

وی ادامه داد: این جلسه مخالفت یا موافقیت نبود بلکه جلسه هم‌اندیشی بود و جمع‌بندی آن سه‌شنبه خواهد بود. ما نمی توانیم ۷ روز یک بار بازی بگذاریم و فاصله بین بازی‌ها یا ۵ روزه یا ۶ روزه خواهد بود و به همین دلیل بازی‌ها فقط در آخر هفته نخواهد بود و روزه چرخشی می‌شود اما سعی می کنیم روزهایی را بگذاریم که تماشاگران بیشتری بتوانند بیایند.

رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ تصریح کرد: قرار نیست در حیطه تیم ملی قدم بگذاریم. تمام نظرات و ایده‌های مربی‌ها را در پایان در اختیار دبیرکل فدراسیون می‌گذاریم و با تایید نهایی او برنامه لیگ را اعلام خواهیم کرد.

مهدی درباره آماده بودن ورزشگاه‌های تیم برای شروع لیگ برتر تصریح کرد: متاسفانه هنوز تعدادی از ورزشگاه‌ها آماده نیستند. شهید وطنی هنوز آماده نشده و حتی ممکن است در ۳ هفته ابتدایی نتواند میزبانی کند. یادگار امام تبریز، تختی آبادان، شهید باهنر کرمان و ورزشگاه انزلی دیگر استادیوم هایی هستند که آماده نیستند. متاسفانه این مشکلات زیرساخت‌های ماست و ما حتی در تهران که کلان‌شهر نیست، ۴ تا ورزشگاه درست نداریم. قبل از این که اتفاقی که برای ورزشگاه آزادی رخ دهد، سازمان توسعه و تجهیز تست‌های لازم را انجام می‌دهد و نواقص را یادآوری و ذکر خواهد کرد.

منبع: ایسنا

۱۴۰۱/۴/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...