نسخه چاپی

تجمع دانشجویی در اعتراض به حكم اعدام آیت‌الله نمر

مسئول تحلیل و بررسی سازمان بسیج دانشجویی گفت: دانشگاهیان سراسر كشور فردا با حضور در تجمعات دانشجویی در مساجد دانشگاه‌ها حكم اعدام آیت‌الله نمر را محكوم می‌كنند.

به گزارش نما، سجاد ریحانی مسئول تحلیل و بررسی سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های کشور در گفت‌وگو با تسنیم، گفت: با توجه به حکم اعدام آیت‌الله نمر که نشان بارزی از تحجر و توحش رژیم آل‌سعود دارد، دانشجویان سراسر کشور فردا در اعتراض به این حکم تجمعی اعتراضی خواهند داشت.

وی در تشریح جزئیات این اعتراض، گفت: دانشگاهیان فردا بعد از نماز ظهر و عصر در واحدهای دانشجویی سراسر کشور با قرائت بیانیه و شعار در محکومیت این عمل خصمانه رژیم آل‌سعود اعتراض خود را به این حکم اعلام می‌کنند.

ریحانی با اشاره به لزوم ورود وزارت امورخارجه به این موضوع، گفت: جمهوری اسلامی ایران باید از تمامی ابزارهای ممکن برای جلوگیری از اجرای این حکم استفاده کند. ما از وزارت امورخارجه مطالبه می‌کنیم که دستگاه دیپلماسی باید برای لغو این حکم فعال شود. با جدیت از این وزارتخانه می‌خواهیم با تمام توان و ظرفیت‌ها برای حل این مشکل به این موضوع ورود کند.

وی در پایان گفت: دانشگاهیان کشور فردا ۲۷ مهرماه بعد از نماز ظهر و عصر در اعتراض به حکم اعدام آیت‌الله نمر در مساجد دانشگاه‌ها تجمع می‌کنند.

۱۳۹۳/۷/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...